Khamis, 26 September 2013

12 di shah alam - Google Blog Search

12 di shah alam - Google Blog Search


Jutawan Hartanah » Personal Coaching ku menang rumah <b>di</b> <b>...</b>

Posted: 27 Aug 2013 12:13 AM PDT

Semalam  sempat jua aku berjumpa dengan  salah sorang personal coaching aku ….beliau baru saja menang rumah di dataran automobil minggu lepas … apa pun aku ucap kan TAHNIAH …lama juga kitaorg duk sembang pasal apa plan rumah yang baru dia menang ini .. apa yang perlu di buat… apa step seterusnya…

apa yang aku  respect ialah  ini merupakan cubaan pertama beliau masuk bidding … Caya lah.. sekali masuk jee terus menang pada harga yang kita dah set kan ….sudah rezeki dia … yang penting cuba…. kalah atau menang tu perkara ke 2…. cuba dulu masuk .. dan alami sendiri situasi berada dalam bilik lelongan bagaimana….

feeling tu penting … tidak akan dapat walaupun sebanyak mana buku kita baca… pengalaman tu yang penting  dan berharga…

ada peserta coaching aku yang lain.. byk kali mencuba.. masih lagi gagal …. apa pun jangan putus asa …. yang mana kalah tu .. sila lah cuba lagi ok … jangan give up .. mana tau next time cuba lagi .. baru ada rezeki …

Tak perlu tunggu masa lagi .. terus saja cergass apply loan … dan jangan pula submit 1 bank saja …. terus lah submit 3 bank terus….

Hafiz agent lelong pun ada jugak lepak dengan aku semalam … kedua dua ni ada persamaan .. iaitu kedua dua nye personal coaching …. hafiz telah pun resign dan focus jadi agent rumah lelong …. yang sorang ini baru saja menang rumah lelong …

Semoga yang mana sedang buat personal coaching dengan aku … dapat manfaaat dari pengalaman dan juga ilmu yang aku ada ….semua ini bakal pelabur tegar… pada usia yang lebih muda…. telah di berikan pendedahan pasal pelaburan hartanah yang lebih awal ….. memang boleh pergi lebih jauhh lagi tu …

Sekali lagi TAHNIAHHHHH …

dengan Contract of sale ini … boleh lah tersenyum lebar kerana harga yang berjaya menang waktu lelong ari tu memang below market price. …kadar sewa juga boleh tahan … dan boleh dapat POSITIVE CASH FLOW …….. Pesanan aku … hold lah sampai hujung tahun depan …. kerana development tengah rancak  dalam progresss sekarang ini ….

Sesiapa yang ingin mengikuti seminar hartanah .. 1 day seminar  pada 8/9/13 (ahad) … boleh buat bayaran sebanyak RM390 … Kepada pembeli ebook  yang terbaru itu .. boleh dpt kan discount sebanyak RM40 …  ke bayar RM350 saja lah yerk pada yang membeli ebook Episode 1 dan Episode ke 2 …

MAklumat SEMINAR JUTAWAN HARTANAH

Tarikh: 8/9/13

Masa : 9.30am – 5.30pm
Lokasi: 12-1 Jalan Putra 3
Taman Putra
43000 Kajang
Selangor
Yuran: RM390.00

Bayaran boleh di buat :-

1. akaun maybank … 104068136855 ….

2. cimb bank …….. 12480013151052  ….

3. RHB bank  ……. 21219800029515

Kesemua akaun diatas atas nama Shafie Bin Bustan ….

Selepas buat bayaran boleh sms nama penuh dan juga email address ke no 012-4720207 …. seat adalah limited … CUma 9 orang seat saja … aku lebih suka nama kan sebagai GROUP COACHING  !!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads