Sabtu, 5 Oktober 2013

12 di cheras - Google Blog Search

12 di cheras - Google Blog Search


terkini!! ahli parlimen dap <b>cheras</b> halau peniaga melayu <b>di</b> <b>...</b>

Posted: 14 Sep 2013 04:11 AM PDT

SIAPA yang tak tahu tentang Down Town Cheras ni. Anak muda yang tinggal di Lembah Klang semestinya sudah fasih benar tentang apa yang ada di kawasan penjaja yang dahulunya 100% dikuasai oleh Melayu. Dari peniaganya sehinggakan ke tukang sapu sampah, semuanya Melayu. 
Namun itu 10 tahun dahulu apabila Cina sudah nampak potensi pasar orang Melayu ini. Lebih-lebih lagi ditempat strategik yang mana dikelilingi kawasan perumah dan juga kolej serta hospital.
Namun sayang... Baru-baru ini, rasanya tidak sampai seminggu lagi para penjaja yang berniaga air botol, steambot di tepi-tepi jalan telah dihalau oleh DBKL atas arahan dari Ahli Parlimen DAP nya. Akibat sikap cemburu dan tidak mahu lihat Melayu berniaga, anak muda yang baru berjinak berniaga telah dihalaunya dengan alasan tidak punyai LESEN PERNIAGAAN dari DBKL.
Terkejut?? Ucapkan tahniah. Tepuklah tangan masing-masing kerana siapa lagi yang memangkah calon RASIS DAP ini untuk mentadbir parlimen ini jika bukan anak Melayu sendiri yang kononnya hidup susah di bawah BN. Sekarang rasakan bagaimana hidup di bawah DAP pula.
DAP TAK AKAN BENARKAN MELAYU LEBIH MAJU DARI CINA

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads