Selasa, 29 Oktober 2013

12 di kajang - Google Blog Search

12 di kajang - Google Blog Search


Inai Ace Henna: Inai Pengantin <b>di Kajang</b> pula.

Posted: 25 Oct 2013 10:37 AM PDT

Assalamualaikum kepada para pembaca semua..

Tanggal 24 Ogos 2013 yang lalu, Alhamdulillah sy telah selamat diijabkabulkan bersama pasangan, dan kini menetap di Saujana Impian, Kajang.

Untuk makluman anda semua, sekaligus ini menyebabkan servis Inai Ace Henna sudah bertukar di sekitar Kajang dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya seperti Putrajaya, Cyberjaya, Puchong (upon request and time), Semenyih, Cheras serta area yang dirasakan relevan untuk sy sampai. *hahaha..

Sekiranya anda, bakal-bakal pengantin sekalian yang ingin datang untuk berinai di tempat saya, amatlah dialu-alukan. Ahlan wa sahlan..

Sekiranya ingin sy datang ke tempat anda, of course lah akan ada sedikit cas transportation.

Jangan malu dan jangan segan untuk email saya bagi sebarang pertanyaan. Insyallah saya akan melayan anda seberapa mampu yang ada.

Terima kasih atas sokongan anda kepada Inai Ace Henna!

Alhamdulillah..


nota jari berinai: Inai yang di tangan saya tu semuanya dilukis sendiri dengan susah payahnya di kedua-dua tangan kanan dan kiri. Semua inai yang saya gunakan adalah inai natural (inai pokok) sebab saya sukakan baunya.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads