Isnin, 14 Oktober 2013

12 di sepang - Google Blog Search

12 di sepang - Google Blog Search


Pemeriksaan pertama kali <b>di</b> Klinik Kesihatan Salak , <b>Sepang</b>

Posted: 13 Oct 2013 06:24 PM PDT

Bagus staff kat sini .. takde yg masam muka walaupun esok nak raya dan org awam yg dtg pun ramai namun mereka layan dgn baik sekali ..

Hurmm .. Rasanya pasni nak tukar ke Putrajaya sbb dkt ngan opis wife .. Tapi kalau service kat sini ' cantikk ' , baik kat sini jer ..

Bila aku pusing pusing dan baca kerta kertas yang ada di papan tanda , maka fahamlah aku.. Klinik ni dah berkali kali menang pertandingan kaunter terbaik .. Patutlahhh . Baguss baguss !!

Tahniah dan teruskan berkhidmat dengan cemerlang ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads