Selasa, 15 Oktober 2013

12 di subang jaya - Google Blog Search

12 di subang jaya - Google Blog Search


Jalan-jalan cari makan - Crayon Burger <b>di Subang Jaya</b>! - Fazrol

Posted: 10 Oct 2013 09:36 AM PDT

Salam hormat,
Alhamdulillah, hari selasa baru ini, aku dijemput bersama blogger lain untuk food tasting di Crayon Burger, Subang Jaya oleh portal cari makan yang semakin membangun di Malaysia - Hungry Go Where Malaysia
1st time aku sampai sini, suasana di restoran ini memang best, nampak bersih. Tapi yang best siap ada Wall of Cray On. Dinding yang macam papan hitam sekolah dulu, boleh conteng dengan kapur. he he.
Dah nama restoran ini pun Burger Crayon, semestinya menu utamanya pun burger la kan. Memang banyak pilihan menu burger yang disajikan. Setiap roti mempunyai rasa yang tersendiri. 
Sebagai pembuka selera, kami test dulu Fries yang sos dia boleh tahan sedap gak.
Lepas tue, baru try semua burger. Oleh kerana diet(diet la sangat) aku test sikit je. Try tengok burger apa yang aku makan.



Punya la banyak dengan sedap, sampai aku pun tak berapa nak tau apa yang aku makan. Tapi rasa burger yang paling memikat kalbu yang membuatkan aku nak makan lagi ialah Zombie Burger dan The Boss.
Untuk minuman, Ice Lemon Tea pun disediakan kalau korang jenis tak minum air yang bergas. Aku sampai 2 tiga kali gak la ulang alik ambil air.
Untuk lebih lanjut atau untuk nak pergi try makan, apa kata korang tengok
Untuk 'Jom Kaki Makan' mari like
Karangan ini di akhiri dengan :-
 "This food tasting session was organised by HungryGoWhereMalaysia – Discover, Eat, Share today!" 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads