Khamis, 7 November 2013

12 di sabak bernam - Google Blog Search

12 di sabak bernam - Google Blog Search


SCC <b>di Sabak Bernam</b> ~ MARY KAY MALAYSIA - Jom Cantik <b>...</b>

Posted: 13 Oct 2013 10:28 PM PDT

Sabtu lepas (12 Oktober) saya ada appointment Skin Care Class dgn Naz di Perpustakan Awam Desa Tebuk Pulai. Jauhhh perjalanan saya dan mujur en.suami setia menemani...cewaaahhh. Perjalanan tu mengambil masa 2jam lebih sebab kami lalu ikut Lebuhraya LATAR (mujur ikut LATAR...tak terasa sgt laa jem kan). So kami sampai Sabak Bernam dlm kul 11.45am sedangkan appointment kul 2pm...hehehe. Takpe laa kita cari tempat dulu then kita gie lunch, kata pada en suami. Dah habis lunch masa tuh kul 12.30pm, kami cari tempat redup sikit untuk melelapkan mata. Terjaga tetiba dah kul 1pm...punyerr laaa kenyang kan...hehhee. Apa lagi beg make-up pun dicapai maka bersolek bagai laa sebelum gie appointment.

Guest saya kali nie seorang yg periang dan mempunyai kulit yg tidak banyak masalah cuma warna kulit jerr tak sekata disamping ada blackhead di hidung. Dia sangat teruja bila melihat gambar-gambar saya dan mahukan satu transformasi pada dirinya. InsyaAllah saya akan jadikan impiannya menjadi kenyataan. Amin.

Hubungi saya jika anda mahu impian anda juga menjadi kenyataan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads