Sabtu, 23 November 2013

12 di selayang - Google Blog Search

12 di selayang - Google Blog Search


Maria Kajiwa /MK: Sesi Temu Mesra <b>di Selayang</b> Mall

Posted: 17 Nov 2013 06:55 PM PST

Alhamdulillah, semalam (17 November 2013) telah berlangsung satu Sesi Temu Mesra di Jualan Buku POPULAR yang diadakan di ruang legar bawah bangunan Selayang Mall.

Oleh kerana novelis Hanani tidak menghadirkan diri, maka saya bertugas bersama novelis Herna Diana.

Sesi berjalan lancar dan berakhir pada pukul 4.00 petang.


Saya bersama novelis Herna Diana
Semoga berjumpa lagi di sesi temu mesra pada bulan hadapan di Pesta Buku 1 Malaysia -PWTC

Maria Kajiwa /MK: Jumpa saya <b>di Selayang</b> Mall sempena Pesta <b>...</b>

Posted: 15 Nov 2013 06:37 PM PST


Bersempena dengan Pesta Buku Popular di Selayang Mall, saya akan menghadiri satu sesi temu mesra bersama pembaca:
Tarikh:  Ahad 17 November 2013.
Masa  : 2.00 pm-4.00 pm

Jemput hadir beramai-ramai. Sekiranya anda sudah membeli novel Suara Tengah Malam dan belum ditandatangani oleh saya, boleh bawa ke sana nanti dan dapatkan hadiah comel daripada saya ya.
Jumpa di sana.

Kepada yang belum mendapatkan novel Suara Tengah Malam, boleh dapatkan di sana nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads