Ahad, 17 November 2013

12 di sepang - Google Blog Search

di sepang - Google Blog Search

12 di sepang - Google Blog Search


Affendi Sasar Hatrik <b>Di</b> Litar <b>Sepang</b> Minggu Ini - MyNewsHub

Posted: 14 Nov 2013 03:48 AM PST


KUALA LUMPUR – Mohd Affendi Rosli meletakkan sasaran untuk meraih gelaran hatrik di Litar Sepang pada saingan pusingan kesembilan Kejuaraan Cub Prix AAM Malaysia Petronas 2013, hujung minggu ini.

Pelumba Harian Metro Y-TEQ SCK Honda Racing itu percaya keupayaan jentera Honda dapat membantunya mengulangi kejayaan manis ketika menjuarai perlumbaan kelas CP130 di litar sama sepanjang dua musim lepas.

Tambahan pula, Affendi percaya kejayaan pada perlumbaan minggu ini akan dapat membantunya untuk menamatkan musim 2013 di kelompok lima pelumba terbaik keseluruhan berikutan kegagalan dalam beberapa siri perlumbaan lepas.

"Keputusan tiga pusingan lepas tidak seperti mana yang kami jangkakan. Pada peringkat awal saya beraksi baik untuk memulakan perlumbaan di barisan depan pada pusingan keenam di Kluang dan pusingan kesembilan di Jempol namun kemudian berakhir dengan kemalangan.

"Begitu juga pada pusingan ketujuh di Temerloh apabila sekadar menamatkan saingan di tempat kelapan selepas menduduki tempat kedua pada peringkat awal," katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

Pelumba berusia 28 tahun itu kini menduduki tangga keenam keseluruhan dengan rakan sepasukan Norizman Ismail mendahului saingan kelas CP130 dengan 127 mata.

"Saya akan cuba membantu Norizman untuk terus berada di tangga teratas dan pada masa mencari kemenangan untuk diri sendiri," katanya. – BERNAMA

Affendi Sasar Hatrik Di Litar Sepang Minggu Inihttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/11/Mohd-Affendi-Rosli.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/11/Mohd-Affendi-Rosli-150x150.jpgMyNewsHub mySukanTerkini,

KUALA LUMPUR - Mohd Affendi Rosli meletakkan sasaran untuk meraih gelaran hatrik di Litar Sepang pada saingan pusingan kesembilan Kejuaraan Cub Prix AAM Malaysia Petronas 2013, hujung minggu ini. Pelumba Harian Metro Y-TEQ SCK Honda Racing itu percaya keupayaan jentera Honda dapat membantunya mengulangi kejayaan manis ketika menjuarai perlumbaan kelas...

KUALA LUMPUR - Mohd Affendi Rosli meletakkan sasaran untuk meraih gelaran hatrik di Litar Sepang pada saingan pusingan kesembilan Kejuaraan Cub Prix AAM Malaysia Petronas 2013, hujung minggu ini. Pelumba Harian Metro Y-TEQ SCK Honda Racing itu percaya keupayaan jentera Honda dapat membantunya mengulangi kejayaan manis ketika menjuarai perlumbaan kelas CP130 di litar sama sepanjang dua musim lepas. Tambahan pula, Affendi percaya kejayaan pada perlumbaan minggu ini akan dapat membantunya untuk menamatkan musim 2013 di kelompok lima pelumba terbaik keseluruhan berikutan kegagalan dalam beberapa siri perlumbaan lepas. "Keputusan tiga pusingan lepas tidak seperti mana yang kami jangkakan. Pada peringkat awal saya beraksi baik untuk memulakan perlumbaan di barisan depan pada pusingan keenam di Kluang dan pusingan kesembilan di Jempol namun kemudian berakhir dengan kemalangan. "Begitu juga pada pusingan ketujuh di Temerloh apabila sekadar menamatkan saingan di tempat kelapan selepas menduduki tempat kedua pada peringkat awal," katanya dalam kenyataan di sini hari ini. Pelumba berusia 28 tahun itu kini menduduki tangga keenam keseluruhan dengan rakan sepasukan Norizman Ismail mendahului saingan kelas CP130 dengan 127 mata. "Saya akan cuba membantu Norizman untuk terus berada di tangga teratas dan pada masa mencari kemenangan untuk diri sendiri," katanya. - BERNAMA