Isnin, 20 Januari 2014

12 di balakong - Google Blog Search

12 di balakong - Google Blog Search


Adiza saidi: SHOPPING <b>DI</b> AEON <b>CHERAS</b> SELATAN

Posted: 01 Jan 2014 04:50 PM PST

bismillahirrahmanirrahim.
sempena kedatangan tahun 2014 ni sempatlah aku mengambil peluang untuk bercuti. tapi
percutian ni hanya untuk hari ini sahaja. cuti tahun baru katakan. wahhalnya tak perlulah
bercuti kerana tahun baru ni sebenarnya bukan tahun baru untuk kita orang islam tapi sebalik
nya tahun baru untuk orang kristian. tahun baru untuk kita orang islam ialah pada 1 muharram
atau sinonim untuk kita rakyat malaysia ialah maal hijrah.
 oklah maleh aku nak berceloteh panjang disini. so nak dipendekkan cerita, maka hari ini aku
pun tutup kedai dan merayaulah bersama mem, anak,menantu dan cucuku. destinasi yang aku
tuju adalah shopping komplek. bukan aku nak shopping pun,saja-saja nak melayan mata,.......
window shopping bagai. puas window shopping singgah pula menjamu selera di chi-chi. ape tu  ?
 ( kfc lah ) sebutan bagi cucuku bila ternampak sahaja lambang kfc atau bila dia teringin nak
makan ayam goring.
      untuk hari ini aku dan keluarga singgah di aeon cheras selatan di balakong.



                                               singgah menjamu selera di chi chi ..

                                                           dah habis merayau

                       balik jer dari aeon singgah pula di nsk kuchai lama untuk shopping round kedua
                       last last beli benda ni jer

                             rm 10 untuk 6 biji. ( ini sample yang aku pinjam dari encik google)
                yang aku beli tak sempat nak ambil pic.............almaalumlah . gelojoh bagai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads