Selasa, 21 Januari 2014

12 di ulu yam - Google Blog Search

12 di ulu yam - Google Blog Search


Mandi Manda <b>di</b> Sg. Tua, <b>Ulu Yam</b> - Norfanil

Posted: 16 Jan 2014 09:43 PM PST

Berkelah dan BBQ di Sg Tua Ulu Yam

Assalamaualaikum…

Sebelum aku jadi budak Intern Audit di Audit FIRM.. korang akan nampak aku update kat Facebook, pergi sana, pergi sini, huha huha sana, dan huha huha sini. Sebab Bermula 10 February 2013, kebebasan aku tersekat. Mungkin aku akan jadi lebih sibuk dan tersangat sibuk..

So, selepas saja final exam lepas aku bebas seketika. Dan kerana aku teringin sangat nak mandi sungai yang dah dekat sethaun aku tak mandi sungai, aku terus setuju bila depa ajak aku pi Ulu Yam. yeahhh!!

Kawan aku si Ary Lee ajak pergi dengan kereta swift yang aku bagi nama, "mak ngah merah".. Perjalanan makan masa dalam 1 jam sahaja dari KL ke Ulu Yam. Sesat tuh perkara biasa.. Haha..

Meh la baca cerita penuh di Blog Travel aku.. "GanuTraveller"… chill.. =P

Heaven gila.. Ingat nak ngorat abang tuh!.. yang tak pakai baju tuh.... Hensem dowh.. tapi malu la pulak! hahahaha..

Heaven gila.. Ingat nak ngorat abang tuh!.. yang tak pakai baju tuh…. Hensem dowh.. tapi malu la pulak! hahahaha..

VN:F [1.9.22_1171]

Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Comments

comments

About the author: berkecimpung dalam dunia blogging bermula tahun 2008 sehingga sekarang. Seorang co-writer di Myselera Masih lagi menuntut di Universiti Malaya dalam jurusan Perakaunan. Sekiranya anda ingin beriklan, review produk, makanan atau travel boleh hubungi terus [email protected]… by : Norfanil

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads