Khamis, 10 April 2014

12 di ulu kelang - Google Blog Search

12 di ulu kelang - Google Blog Search


Salam Monash: Prof Dr. Muhaya @ <b>Ulu Kelang</b>

Posted: 10 Apr 2014 07:43 AM PDT

Hebahan ini khusus untuk para pencinta majlis ilmu di Ulu Kelang dan sekitarnya, yang pasti untuk para peminat Prof Dr Hjh Muhaya Mohamad. Inshaa ALLAH Prof Muhaya akan menyampaikan Kuliah Dhuha di Masjid Al-Ridhuan, Ulu Kelang pada hujung minggu ini:

Sabtu 12/04/2014 mulai jam 10:00 pagi

Kepada para muslimat, jangan lepaskan peluang keemasan ini - tiada bayaran, segalanya percuma. Namun jika inginkan keuntungan yang lebih besar, ringan-ringankanlah tangan untuk memasukkan sedikit sumbangan RM ke tabung-tabung masjid. Inshaa ALLAH ganjarannya tiada terperi banyaknya - yang penting adalah keikhlasan. 
Kepada para muslimin, kehadiran kalian amat dialu-alukan. Lebih baik lagi jika datang bersama isteri dan ahli keluarga. Ajaklah sama saudara mara, jiran tetangga dan rakan taulan. Inshaa ALLAH kita pun turut sama mendapat saham akhirat, pemudah jalan menyeberangi Siraatul Mustaqim.
Bersama-sama kita imarahkan masjid dan meriahkan majlis ilmu. Menyesal di dunia gembira di akhirat, menyesal di akhirat sudah terlambat. 
Bahagia membahagiakan, itulah kebahagian nan hakiki. Hargailah setiap kurniaan ALLAH SWT agar kita dihargaiNYA. Kembalikan diri kepada fitrah Illahi kerana segalanya adalah milik ALLAH SWT.

Ingat... Celik Mata Reset Minda, Inspirasi Diri, Refleksi Diri dan banyak lagi. 

Moga kita tergolong di kalangan hamba-hamba ALLAH SWT yang sentiasa dirahmati dan diredhaiNYA. Ameen.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads