Sabtu, 17 Mei 2014

12 di hulu selangor - Google Blog Search

12 di hulu selangor - Google Blog Search


Tempahan Pelamin <b>Di Hulu Selangor</b> 2 Mac 2014 - Boni Kacak

Posted: 03 Mar 2014 06:51 AM PST

Hari Ahad lepas telah berlangsungnya perkahwinan antara pasangan Maisara dan Safwan di Kampung Jawa Kerling , Hulu Selangor yang terletak bersebelahan Lembah Beringin. Aku suka suasana kampung ni. Satunya sebab dia masih dalam Mood kampung dengan rumah-rumah kayu. Tak macam bandar yang dipenuhi dengan hutan batu. Kampung Jawa Kerling ni masih terpelihara dengan hutannya. Sejuk habaq hang.Menariknya kat sini korang dapat tengok masih ada lagi gotong royong sesama jiran tetangga. Masak beramai-ramai dan juga segala-galanya beramai-ramai dan berjemaah antara jiran tetangga. Ni memang tak dapat lagi kita saksikan kat bandar.

Ok, berbalik pada cerita pelamin. Pengantin memilih pelamin Sakura untuk dijadikan pelamin perkahwinan dorang. Jadi, team Issyaz Wedding gerak hari Sabtu untuk pasang pelamin Sakura tu. Nak dijadikan cerita, kitorang sangkut selama sejam setengah kat Area Kuala Kubu sebab ada Le Tour De Langkawi 2014. Masing-masing dah macam daging yang kena panggang dalam kereta sebab panas. Haris tembam setembam-tembamnya paling terseksa memandangkan beliau paling 'kurus' antara kitorang.

Setel je Le Tour De Langkawi, kitorang terus pecut ke rumah pengantin. Apa lagi? Menggagau pasang. Sebab dah lambat. Hahaha. Tapi, walaupun dalam keadaan cemas dan panik, kitorang tetap mempertahankan kemachoan dan kekacakan kitorang terutamanya aku. Malu lah kalau pasang pelamin muka pucat. Jadi, jom saksikan pelamin sakura yang kitorang pasang untuk pasangan Maisara dan juga Safwan ni.
Jadi, ini lah dia Pelamin Sakura yang telah diminta oleh pengantin. Issyaz Wedding memberikan yang terbaik untuk pasangan pengantin. Jadi jikalau ada yang berminat untuk mendapatkan pakej-pakej perkahwinan yang Full Package mahupun pakej separa, bolehlah hubungi Issyaz Wedding di :-


Tahniah kami ucapkan kepada pasangan pengantin iaitu Maisara dan juga Safwan. Semoga berbahagia hinggalah ke syurga. Amin.
Tempahan Videographer perkahwinan
Jika ada yang berminat untuk mendapatkan Videographer terbaik untuk perkahwinan bolehlah hubungi aku di Facebook BONI KACAK (SILA KLIK). Member aku ada menyediakan perkhidmatan Videographer untuk perkahwinan, dan menariknya, jika korang tempah melalui aku, korang akan dapat diskaun menarik.
Antara video yang dihasilkan oleh beliau :-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads