Ahad, 19 Jun 2011

12 di kelana jaya - Google Blog Search

12 di kelana jaya - Google Blog Search


With Love And Life: Trip Amek Suami <b>di Kelana Jaya</b>

Posted: 27 May 2011 08:57 AM PDT

Kes tertinggal kunci dalam kete bos time solat jumaat. tak pasal2 aku kena g amek dia kat kelana jaya. hahahaha.. trip yg agak mencabar woo.. sbb time org balik keje..tp takpe. aku ikhlas. byk pahala setiap langkah tu. kan kan kan... ngeeee....


Smpai je kat Putrajaya Sentral. baru aku perasan aku tertggl kunci kete kat umah. terpaksa aku redah balik amek kunci. 2x5 gak ah. pelupe aku ni. wakakakaka.. rempitla aku balik rumah dgn jalan yg sesak dan byk tutop. jauh kot pusing nk leh smpai umah balik semata2 nk amek kunci kete. hahahaha.. nasib la org kaunter bg aku kuar nk amek kunci tu. klo tak burn la rm9.50 aku. keh keh keh. nasib la teringat time ada kat putrajaya sentral lagik. kot wat naye dh smpai kJ ke. tak ke jenuh aku nk patah balik dgn bau tren lrt kelana jaya yg amat "harum" itu. hahahahaha


Bukti bayaran. Tak claim lagi ni ngan hubby. hahahahahaha..


Lepas smpai KL sentral tuh. perjalanan seterusnya aku kena naik LRT KJ lak. 9 stesen kena aku lalu. jauh gak la rasanya. ditambah2 dgn org yg ramai baru balik keje. aku ni laju je naik tren sbb nk dpt tempat duduk. duduk la sebelah mamat indon mana ntah. cuba je kecilkan diri dari kena dia. hahahahaha... mamat indon tu pun tak perasan ke dia duduk tempat khas ibu mengandung ngan warga tua.( jgn tnye aku dh pregnant ke. sbb aku berlagak je masa ni. klo ikutkan sama je peel ngan mamat indon tu. wakakakakaka)


yang ni pun tak claim lg nih. 2 hinggit sposen. hahahaha....
(jgn ikut peel bini begini ye)


Suasana kat KL sentral. masa ni aku duk tggu tren smpai. smpai je stesen KJ. aku amek cab ke opis hubbyku. kena lagi 5 hinggit. padahal doket jah. takpola. rezeki pokcik teksi.


Pulanglah aku dgn laki aku dalam jem. hahahaha..sebelum tu sempat lg mkn kat KJ. aku lupo nama apo kodai tuh. kol 11 lebeh baru smpai umah. terus bukak tv tgok raja lawak. nasib baik sempat tgok jozan ngan jambu. our febret rajalawak. sepah je tak dan nk nengok. keh keh keh.
Papepun. dan selamat sampei pun. ekekekekekeek

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads