Rabu, 22 Jun 2011

12 di shah alam - Google Blog Search

12 di shah alam - Google Blog Search


Cukur jambol baby <b>di Shah Alam</b> by shahroll - Shahrul Shaharuddin <b>...</b>

Posted: 01 Jun 2011 11:29 AM PDT



Hello peeps!


1st update untuk bulan Jun. Dah masuk setengah tahun. Bulan depan genaplah aku bekerja 5 tahun. So cepat! tak terasa pon aku kerja, tup tup dah masuk tahun ke-5, syukur. Kalau dikira, aku mula bekerja sejak usia 18 tahun, lama jugak lah kiranya aku jadi "pekerja" kira-kira 7 tahun gitu. 1st kerja aku kerja apa? korang boleh selongkar kat posting-posting lepas k?


Cerita asal. Aku di-text (sms) untuk menanyakan tentang gambar. Then, aku balas, shoot for what? Majlis cukur jambul. Fine, even aku tak highlight kan dalam services aku untuk majlis sebegini, sebab my core in Wedding, Convo and Portraiture, tapi untuk event like dinner ke, family day ke, gambar makanan ke (ni aku suka!) aku ON je. Mean, i will take the job. No problem punya.


Dengan itu, aku ambil this job sebab, kebetulan memang aku free masa tu. Nak ikutkan, booking kena 2 minggu awal. But in this case, is ok lah sebab aku free. Dan dekat pulak tu, kat Shah Alam je. Seksyen 20.


Thanks kat Jue yang rekemenkan aku kat hubby dia Wan, yang sama tempat bekerja. Dan, untuk majlis ni bukan dorang punya gambar lah, but untuk Kak Long dorang. After deliver, aku follow up balik dengan Wan, samada puas hati ke tidak (after sale service), jawapan yang diberikan tidak mengecewakan aku mendengarnya. Alhamdulillah.

Korang yang berminat nak hire aku sebagai jurugambar rasmi korang, jangan sesegan pulak nak emai pasal harga. Kalau malas bukak email, call terus! Tak pon, miss call, i call back! =D (no talipon ade lam blog sana)

See next post! adios...

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads