Rabu, 6 Julai 2011

12 di shah alam - Google Blog Search

12 di shah alam - Google Blog Search


Sekinchan Ikan Bakar akan dibuka <b>di Shah Alam</b> ?? | || Dear Diary ||

Posted: 26 May 2011 07:13 PM PDT

Aku kalo bab kedai-kedai makan yang bakal dibuka kat Shah Alam ni, pantas ajer kan :p Ni terbaru yang aku nampak kat area Seksyen 7 tu..Sekinchan Ikan Bakar. Dah la tak silap aku bulan lepas baca kat paper pasal Sekinchan Ikan Bakar ni dan aku dan hubby berharap diorang buka cawangan kat sini :p Sekali melompat aku dalam kereta tengok kedai ini bakal dibuka. Tapi tak tahu la bila beroperasinya. Signage kedai dah naik..Tinggal rasmi jer kot. So aku rasmi kat blog dulu yer tuan kedai..hehehe

Ni hah kedai dia..Gigih aku amik dari depan kedai sambil memandu :p 

Kasi zoom sket..Akan Dibuka :p

Korang pernah makan kat Sekinchan Ikan Bakar di cawangan lain ??? Macam mana food review nya? Sedap tak ? Berapa bintang boleh kasi ?

Nanti bila aku dah terjah kedai ni, aku review yer :) Bertemu lagi di episod jalan-jalan cari makan elissmie yang lain :p


Miliki hadiah menarik sekarang - limited edition SHELL Ferrari car collection dengan bawa kereta anda ke Tip Top Auto Spa.. Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads