Sabtu, 6 Ogos 2011

12 di petaling jaya - Google Blog Search

12 di petaling jaya - Google Blog Search


Hujan air mata <b>di Petaling Jaya</b> | Bicara Gadis Hanim

Posted: 26 Jul 2011 05:41 PM PDT

Walaupun engineer, dalam hati ada taman bunga. Tapi bunga semua dah layu. Dah tua. -_-
Disebabkan dalam hati ada taman bunga yang layu, saya telah menyuburkan bunga-bunga tersebut dengan air mata sendiri.Tak paham sila abaikan, sebab saya pun tak paham. lalala.....
Semalam bertimpa-timpa cerita sedih. Waaaaa.... Rasa nak menangis sahaja kat Petaling Jaya ni, tapi saya tahan tangisan tu sampailah KL sentral. (tipu!)
Selepas makan tengahari tetiba saya terperasan kasut saya berlubang. Nampak jari kaki. Eh, salah. Nampak setokin la. Nasib baik setokin sama warna dengan kasut, hitam. Jika tidak malu eden. *tutup muka*
Semangat semalam datang awal sebab nak balik tepat waktu. Tetiba, ada pasar pulak kat depan opis ni. Apa kaitan pasar dengan saya? Yela pasar tu dah blocking kereta saya. Mana boleh keluar. Waaaa......... Tetiba rasa seperti guruh dentum berdentum menimpa. Andai kutahu ada pasar malam hari Selasa, pasti takkan ku park di situ. Pasar Malam ni harus masuk dalam kalender. -.-
Telefon dia ni banyak kali tapi tak angkat. Sekali dapat sms dia kat Melbourne. Masa ni dah rasa macam hujan lebat menimpa diri. Oh tidak!
Nasib saya ada keluarga tersayang yang bantu selesaikan masalah dan seorang kawan yang sanggup dengar luahan masalah saya. Tak mau mention nama dia kat sini sebab dia orang pemes. Nanti kena serbu dengan 'melodi' pulak gosip hangat. Hee.
Bicara Hati gadis :Patutlah semalam masa kat opis hati asyik berdebar-debar. Ingatkan ada orang nak masuk meminang rupanya ada perkara buruk berlaku. T_T
Tweet This Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads