Sabtu, 6 Ogos 2011

12 di puchong - Google Blog Search

12 di puchong - Google Blog Search


KePOcHi Latte: Urusniaga <b>Di Puchong</b>

Posted: 12 Jul 2011 11:06 PM PDT

Malam tadi lepas Maghrib aku teman en.Naza hantar fotokopi geran kereta kat cina yang beli enjin keta dengan dia. Kitorang p hantar kat puchong...huhu sampai2 je kat area kedai nya aku dah seram da... Maklum la kat area tu sume kedai2 halfcut n tempat repair2 lori besar, macam2 bengkel yang ada. Pulak tu gelap je area situ n x ada orang sebab kedai banyak dah tutup n kedai tu area belakang pulak tu.
Tunggu punya tunggu cina tu datang pastu suruh pergi ke belakang kedai. Kuar je kereta en.Naza pesan kat aku suruh kunci pintu. Seram beb sebab gelap je area tu. Macam-macam benda tak elok aku pikir. Mulut lak x lepas dari zikir biar semuanya berjalan lancar n x ada apa-apa yang tak dingini berlaku.
Alhamdulilah semuanya lancar. Mujurla muka cina berdua tu muka baik n bukan muka pecah rumah. Setel je urusniaga kitorang terus pergi makan. En.Naza kata kalau tau tempat tu macam tu, confirm dia tak ajak aku. Aku pun cakap kat dia, kalau dia datang tempat macam tu patutnya kena bawak membe lelaki yang muka ganas-ganas sikit. Mujur semuanya selamat n selesai and ada lah rezeki skit wat belanja.
Kitorang singgah makan kat foodcourt area halfcut tu. Dah pukul 10lebih mau tak berkeroncong perut masing-masing. Menu malam tu aku order mee goreng mamak (menu yang biasa aku pilih kalau x tau nak makan apa..haha). En.Naza lak makan nasi putih, sup kosong, daging goreng kunyit dengan kerabu sotong. Habis licin dia makan. Penat n kelaparan agaknya sebab lepas habis ot petang terus gerak p Puchong
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads