Isnin, 19 September 2011

12 di bangi - Google Blog Search

12 di bangi - Google Blog Search


CetusanHati.com » Rawatan Bekam Lintah <b>di Bangi</b> yang Cekik Darah

Posted: 18 Sep 2011 08:45 PM PDT

Assalamu'alaikum

Baru saja aku menerima komen berkenaan rawatan bekam lintah yang pernah aku buat suatu masa dulu lalu tercetuslah idea untuk menulis entri ini. Tak sangka ramai juga yang tertipu dengan kedai ni. Komen yang aku baru dapat lebih kurang sama je dengan kisah aku. Jom baca kisah aku dan bandingkan dengan komen yang di bawah.

Kepada yang baru nak buat appoinment dengan pemilik kedai rawatan ini, nasihat aku berhati-hatilah. Taknak kejadian yang sama berulang kepada orang lain. Kalau rawatan memang berkesan dan bilik rawatan memang bersih, memang tak kisah nak keluarkan dengan harga yang mahal. Ini sebaliknya. Memang terasa ruginya.huhu

rawatan bekam lintah

17 Comments

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads