Isnin, 19 September 2011

12 di kajang - Google Blog Search

12 di kajang - Google Blog Search


Set Burger <b>di</b> restoran De Best Cafe <b>KAJANG</b> |

Posted: 18 Sep 2011 09:30 PM PDT


nuffnang_bid = "f1d2da164511835d8b2f4e70dae8ccd1"; // ]]>

Pada hari AHAD dua minggu yang lalu semasa hendak pulang ke rumah

parent saya di kajang …..kelihatan sebuah restoran western food yang

membuatkan saya ingin mencubanya…..

Sebab kat situ terbentang banner besar …..RESTORAN INI ADALAH MILIK

100% BUMIPUTERA…..lebih kurang cenggitu la bunyinya….Then waktu petang

itu juga saya terjahi ( gaya ayat eyriqazz ) terus…

Ini adalah suasana dan hiasan dalam De Best Cafe KAJANG….

Saya order jus nenas la kot….kalau tak silap…

Ini adalah set CHICKEN SANDWICH……

Ini pula Set Burger De Best Cafe….

Akan tetapi cuba anda lihat burger nie….adakah ianya membuka selera anda ? Pada

saya kualiti roti yang digunakan agak kurengg skit laaa…dan rasanya biasa je kot ikot

selera saya la kan….

Lain orang lain citarasanya….Takpe laa…. saya akan berusaha untuk terjah dan pergi

kedai makan yang best-best di sekitar BANGI pulak lepas nie….

p/s : Malam semalam singgah dah kat TUPAI-TUPAI bangi tapi tak jadi masuk

sebab takde orang langsung….huhuhu

Related posts:

  1. Kunyah Cafe Sponsor Blogger Makan Malam
  2. Nasi Briyani AYAM Range Cafe
  3. Kunyah Cafe di Wangsa Walk
  4. Beriani Restoran Subaidah MITC MELAKA
  5. Fobia pengunjung PLAZA HENTIAN KAJANG

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads