Sabtu, 3 September 2011

12 di batang kali - Google Blog Search

12 di batang kali - Google Blog Search


Kem-pink <b>di batang kali</b> | aKuaReaL

Posted: 31 Aug 2011 06:06 PM PDT

Hari raya kedua, macam biasa.. Aktiviti kitaorang selama 11 tahun berturut turut kami sekeluarga akan menghabiskan sisa sisa cuti yang ada kat sini.. Tak pernah miss… 32 orang kesemuanya.. Kat sini lah tempat untuk aku release tension aku… Lupa segala masaelah kat tempat kerja.. Ikutkan hati, nak jer aku off phone nie, tapi kesian lak kat staff2 aku.. Diaorang mesti 'rindu' ngan aku.. Mesti nak call aku tiap tiap hari..

image

Kitaorang bertolak dari puchong jam 11 pagi dan sampai kat sini dalam kol 1.30 ptg.. Sampai jer, aku terus cari bag kemah dan pasang.. Ryan, makcik dia bawa pergi mandi.. Bukan main seronok dia mandi.. Sampai menggigil kesejukan aku tengok dia.. Sejuk gila air kat sini.. Aku kesian kat dia, ajak naik tapi dia tanak.. Berbaloi bawa dia taun ni.. Tak macam tahun lepas, melalak time nak masuk air.. Biasanya kitaorang akan bertapak kat sini dalam 3-4 hari.. Jadi, kalu korang takde plan rime cuti, korang buleh la bawak family korang datang sini.. Lokasinya berhampiran dengan genting highland.. Sure korang suke nye.. Punnnn.. Okey, nak g cari makanan jap, lapor lak.. Babai….

image

image

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads