Isnin, 27 Februari 2012

12 di hulu selangor - Google Blog Search

12 di hulu selangor - Google Blog Search


Remaja Melecur Dibakar 3 Lelaki <b>Di Hulu Selangor</b> | Rima Alliq <b>...</b>

Posted: 27 Feb 2012 03:48 AM PST

KUALA LUMPUR: Seorang remaja lelaki berusia 19 tahun melecur hampir 80 peratus pada badannya dipercayai dibakar oleh tiga lelaki di sebuah ladang kelapa sawit di Sungai Tengi Gedangsa, Hulu Selangor semalam.

Mangsa, Muhammad Syahirudin Mohd Shauki dari Kota Damansara kini dilaporkan kritikal dan tidak sedarkan diri di Unit Rawatan Rapi (ICU), Hospital Sungai Buloh.

Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Superintendan Norel Azmi Yahya Afendy, berkata pihak hospital mengesahkan bahawa kecederaan mangsa adalah kerana dibakar selepas disimbah dengan petrol pada tubuhnya.

Beliau berkata, dalam kejadian jam 6.40 pagi itu, mangsa pada mulanya dipercayai menaiki sebuah kereta yang dinaiki tiga lelaki.

"Remaja itu menaiki kereta terbabit tanpa mengetahui ke mana arah tuju mereka dan polis percaya mangsa mengenali kumpulan lelaki berkenaan," katanya.

Norel Azmi berkata, siasatan awal mendapati mungkin timbul rasa tidak puas hati kumpulan lelaki berkenaan terhadap mangsa sehingga mencetuskan tindakan untuk membakar mangsa.

Sila klik sini dan sini =)

Mahu buat duit percuma?klik sini =)

from your own site.

Remaja melecur dibakar tiga lelaki <b>di Hulu Selangor</b> |

Posted: 27 Feb 2012 01:16 AM PST

[unable to retrieve full-text content]KUALA LUMPUR: Seorang remaja lelaki berusia 19 tahun melecur hampir 80 peratus pada badannya dipercayai dibakar oleh tiga lelaki di sebuah ladang kelapa sawit di Sungai Tengi Gedangsa, Hulu Selangor semalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads