Rabu, 14 Mac 2012

12 di sekinchan - Google Blog Search

12 di sekinchan - Google Blog Search


The Glamorous MrJocko: Menu TomYam XXXL <b>di Sekinchan</b> Ikan <b>...</b>

Posted: 13 Mar 2012 08:30 PM PDT

Dah memang kedai ni terletak sebelah jer umah aku, jadi boleh kata tiap-tiap minggu aku mesti singgah sini, Sekinchan Ikan Bakar, Mandy Avenue.
Kat sini aku rasa best pasal pertamanya ada Wifi percuma, tempat yang selesa, parking yang luas dan mudah, serta orang tak ramai. Selalu nya kalau datang order singgah kat Sekinchan ni, sure cepat.
Buat kali pertama, aku order TomYam kat restoran Sekinchan ni. Selalu yang kita dengar Ikan, Pari, Udang, Sotong dan Kerang Bakar kat sini, tapi kali ni ada menu TomYam.
Tah camana, aku order standard tomyam sajer, sekali waiter tu datang bawak semangkuk besar menu Tomyam Seafood Campur. Nampak cara masak memang lain sikit dari tomyam kat kedai mamak atau kedai ala Thai. Tapi, bila di makan, rasanya enak...




Harga agak mahal dari harga biasa. Tetapi rasa dia boleh tahan dan juga sedap. Jadi kalau selama ini orang berkata yang Sekinchan cuma ada menu Ikan Bakar sahaja, sebenarnya silap. Diorang pun ada pelbagai menu dan resipi yang boleh mengenyangkan perut anda... 

MrJocko.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads