Isnin, 16 April 2012

12 di sabak bernam - Google Blog Search

12 di sabak bernam - Google Blog Search


MB Melawat <b>Sabak Bernam</b> Esok Dalam Program Khas Mesra Rakyat

Posted: 11 Apr 2012 10:34 PM PDT

SHAH ALAM, 12 APR : Program Khas Mesra Rakyat (PKMR) Fasa 3 dijadualkan berlangsung esok (Jumaat) di daerah Sabak Bernam.

Siri jelajah Selangor yang diketuai Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim ini merupakan kesinambungan daripada lawatan sebelum ini di mana beliau akan bertemu dan berdialog dengan rakyat dan  kakitangan kerajaan negeri di samping melihat sendiri corak dan perkembangan setiap daerah.

Program yang dijangka bermula seawal pukul 9 pagi itu juga akan mengambil tempat di beberapa lokasi berasingan.

Bermula di Dewan Seri Bernam, Sungai Besar, Sabak Bernam, siri jelajah itu akan diteruskan di Masjid Jamek Sultan Hishamudin (Pekan Sabak Bernam) untuk solat Jumaat diikuti oleh Majlis Penerangan Geran Selangorku di Dewan Sungai Air Tawar pada jam 3 petang.

Manakala lokasi berikutnya adalah di Padang Futsal Sungai Air Tawar untuk pertandingan futsal pada jam 5 petang dan diakhiri dengan Majlis Jamuan Rakyat di Mini Stadium Sabak Bernam, Pekan Sabak bermula pukul 9 malam.

Program ini adalah sebagai salah satu medium kerajaan negeri untuk mengadakan perbincangan empat mata bersama pemimpin daerah selain merapatkan hubungan antara pemimpin tertinggi negeri dengan masyarakat setempat.

Oleh itu, penduduk di sekitar Sabak Bernam dan Selangor dijemput hadir memeriahkan acara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads