Selasa, 15 Mei 2012

12 di kajang - Google Blog Search

12 di kajang - Google Blog Search


when the sky turn black: Sepetang <b>di Kajang</b>

Posted: 06 May 2012 05:18 AM PDT

           Mintak maaf dah lama update..faktor masa,faktor kelembapan internet semua menjadi punca blog ni terbengkalai sekejap....and now i'm back!!
           Ok,petang tadi macam biasa seperti hujung minggu yang lain iaitu aku akan bawa ayah aku makan/minum petang diluar dan lokasi kali ini adalah di Kajang Selangor.Lokasi ni dipilih kerana aku memang dah teragak makan satay dari bulan lepas lagi dan rasanya Kajang adalah lokasi pemilihan yang tepat untuk mencari sesuap satay hahaha.                                   satay ayam dan satay perut                                   ABC special sebagai pelengkap

                    Kalau korang yang diluar lembah klang nak try satay yang terbaik (orang selangor dah muak kot hahaha) sila lah bertandang ke Kajang,perniagaan satay sudah sinonim dengan bandarnya bahkan siap ada MEDAN SATAY mereka sendiri..harga dan rasa selaras makanya tak rugi ataupun tergugat perbelanjaan bulanan anda jika bawa satu keluarga sekalipun makan disini...
           

NOTA: Banyak album2 baru dari local band  seperti HAYAGRIVA,VISITANT,HEREAFTER yang dah sampai ketangan aku....tunggukan reviewnya...thank you!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads