Jumaat, 22 Jun 2012

12 di sabak bernam - Google Blog Search

12 di sabak bernam - Google Blog Search


Video Ceramah Perdana – Merdeka Rakyat <b>di Sabak Bernam</b> 19 <b>...</b>

Posted: 21 Jun 2012 07:01 AM PDT




Sinopsis:

Ceramah Perdana- Merdeka Rakyat Siri Ke-9 yang berlangsung di Stadium Mini Sabak Bernam, Selangor  ini menampilkan beberapa penceramah antaranya,

1) Datuk Seri Anwar Ibrahim (Ketua Umum PKR)

2) Datuk Mahfuz Omar

3) S. Manikavasagam

4) Aziz Bari

5) Chua Jui Meng

6) Zuraida Kamaruddin

Anak Sungai Derhaka: Ceramah Anwar Ibrahim <b>di Sabak Bernam</b> <b>...</b>

Posted: 21 Jun 2012 02:39 AM PDT


Berbekalkan beberapa keping gambar yang dirakam diawal ceramah siri ke sembilan jelajah Merdeka Rakyat yang berlangsung di Sabak Bernam blogger-blogger pro UMNO cuba menipu pembaca mereka tentang jumlah kehadiran..

Ada yang menulis "Pictures Speak A Thousand Words". Itu pepatah Inggeris bagi mengambarkan ceramah Merdeka Rakyat yang dianjurkan oleh Pakatan Haram di Stadium Mini Sabak Bernam, malam tadi... kehadiran hanya sekitar 100 ke 300 orang..

Yang lebih bodoh lagi menulis Aku yakin gambar yang diperolehi dari cucutokselampit ini tiada yang tidak benar melainkan benar belaka.Aku juga amat yakin perkara ini terjadi di merata tempat di Malaysia dimana majority rakyat dilihat semakin menolak Anwar diatas pelbagai faktor yang aku rasa semua tahu dan tak perlu dikupaskan disini. Kalau nak baca sepenuhnya klik di ( SINI )..

Apa yang mereka cuba tunjukkan itu adalah kebodohan mereka sahaja sebenarnya, kerana menyangka hanya blog mereka yang menjadi tatapan rakyat oleh itu seperti TV3 memperbodohkan rakyat mereka pula cuba memperbodohkan rakyat sedangkan hakikatnya bukan semua rakyat sebodoh mereka..

Lihat gambar yang dikirimkan oleh SAMM Sg Besar ni.. jumlah yang hadir bukanlah sebagaimana yang didakwa oleh pencacai UMNO..

Untuk makluman, ceramah ini diadakan pada hari bekerja (malam Rabu), namun sambutan sangat menggalakkan dan Keadilan Daily menganggarkan 2000 orang di kawasan sekitar berhimpun di lokasi ceramah.


Berapa orang yang hadir? adakah ianya sekitar 100 hingga ke 300 orang??

Tengok video-video ini pula...


Berapa orang yang hadir? adakah ianya sekitar 100 hingga ke 300 orang??

Itulah hasilnya bila manusia yang bodoh dibayar untuk memperbodohkan orang lain.. hasilnya ialah kerja-kerja bodoh dilakukannya...

Keseluruhan video-video penceramah pada malam tersebut sila lihat di ( SINI )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads