Sabtu, 23 Jun 2012

12 di sabak bernam - Google Blog Search

12 di sabak bernam - Google Blog Search


[Video] Ceramah Anwar <b>di Sabak Bernam</b> Tidak Dapat Sambutan <b>...</b>

Posted: 21 Jun 2012 01:52 AM PDT

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya adalah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

-tayadihmaysia@yahoo.com

cerita blog saya: i Think <b>di Sabak Bernam</b>

Posted: 16 Jun 2012 04:02 AM PDT

Salam buat semua pembaca blog saya.

Hari ini pagi-pagi siap pergi ke sekolah kerana ada program i think di SK Dr. Latif Sabak Bernam. Jadual tunjuk bas akan datang jam 10.15 tapi sampai pukul 11.00 baru bas sampai. Jadi kam sampai jam 11.20 pagi. Amat mengecewakan, kami cuma datang untuk makan aiskrim dan makan tengahari sahaja kerana program tersebut telah sampai ke penghujung. Harap selepas ini pihak penganjur akan lebih prihatin.

Bertemakan memupuk minda masa depan, i Think adalah satu program kerjasama Kementerian Pelajaran Malaysia dan Agensi Inovasi Malaysia. Terdapat 8 peta pemikiran i Think, suatu alat berfikir visual yang memudahkan murid memahami konsep, menganalisis masalah dan mencari penyelesaian.

Untuk maklumat lanjut sila layari www.iTHINK.org.my untuk mengetahui secara lanjut tentang Peta Pemikiran.


p/s: komen saya, pandangan saya, harap program ini diadakan di setiap sekolah kerana masa terhad serta tiada orang yang memberi panduan kepada kami ketika kami sampai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads