Jumaat, 28 September 2012

12 di kajang - Google Blog Search

12 di kajang - Google Blog Search


Layan Leko Leko <b>di</b> Plaza Metro <b>Kajang</b> | Nota dari faura

Posted: 12 Sep 2012 12:18 AM PDT

Kebetulan berada di Plaza Metro Kajang, aku singgah sebentar untuk mencuba keropok lekor Terengganu yang dijual di outlet leko-leko. Dulu keropok lekor hanya di jual di tepi tepi jalan sahaja tapi kini setelah di komersialkan kelihatannya mendapat sambutan.


Aku order leko-cheezy mayo. pertama kali aku makan keropok lekor campur cheez, selalunya aku makan keropok lekor dengan cili sos aje.

Harga semangkuk Rm5.90


Nampak sedapkan.. huhu.. :)

Satu lagi produk keluaran bumiputra yang aku rasa berjaya di komersialkan dengan baik. Aku bukan seorang penggemar tegar keropok lekor tapi kalau mengikut rasa di lidah ni, rasanya sedap, mungkin kalau di tambah lagi rasa ikan akan menjadi lebih power.

Cara mereka goreng keropok ni memang terbaik sebab aku lihat tak berminyak, kalau nak tahu  lebih lagi pasal leko leko boleh ler ke http://www.leko-leko.com .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke notafaura.com. Semua yang dicoretkan di sini adalah penulisan saya Rahman dan isteri fauziah. Kami berblogging sekadar mengisi kelapangan waktu . Kebanyakan artikel ditulis berdasarkan dari pandangan kaca mata kami. Maafkan kami sekiranya ada berlaku sebarang kesilapan pada artikel yang di keluarkan. Kami boleh dihubungi di rahman_hussin@yahoo.com dan gee@notafaura.com

Bahagia Selamanya: jawatan kosong <b>di</b> KPJ <b>kajang</b>- 2 kekosongan

Posted: 06 Sep 2012 06:13 PM PDT

Alhamdulillah bertemu kita lagi di pagi Jumaat, yang cukup indah, penghulu segala hari,,,Alhamdulillah syukran
berita baik kepada yang tengah mencari pekerjaan
2 kekosongan jawatan di KPJ Kajang.......bahagian makanan x silap....urgent
senang jer..terus ke kpj Kajang shj....mmg urgent nk pakai 2 orang
ada kerja shift siang dan malam
dan yang penting kerja di bahagian ni dapat makan free...makanan dia mmg best
sila hubungi terus KPJ Kajang.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads