Sabtu, 15 Disember 2012

12 di kuala langat - Google Blog Search

12 di kuala langat - Google Blog Search


TUDIAA!! Petanda Awal PKR <b>di Kuala Langat</b> Bakal Bungkus <b>...</b>

Posted: 14 Dec 2012 10:17 PM PST


Mc tertarik dengan gambar dari blog Jawaber6, nampak kerusi lagi banyak dari orangnya. Bila kita post gambar macam ni, blogger cai Pakatan akan jawab, kononnya majlis belum bermula. Biasala dorang memang taknak kalah bab menunjuk ni, tapi inilah hakikat sebenar, Pakatan Haram terutamanya PKR, sudah hilang sokongan!!

Apa nak di hairankan dengan keadaan seperti gambar ini? Sudah acapkali sebenarnya keadaan kerusi yang lebih ramai dari orangnya terutama bila acara dari parti liwat Anwar ini. Cuma tak pernah diwar-warkan oleh pemimpin mereka.

Dalam Majlis Pelancaran Jentera PRU Kuala Langat kita dapat saksikan berapa ekor sangat kera-kera yang bersungguh hendak bersama-sama parti haram ini. Berapa kerat jugak lah yang sudah tertipu dengan janji yang dilemparkan oleh kepimpinan penipu mereka?

Sah! Orang ramai yang hadir semasa ceramah jelajah Anwar hanyalah ahli dari PAS atau DAP. PKR tiada ahli langsung. Walau nampak gah namun sebenarnya habuk pun tarak!

McTheory:
PKR rasanya ahli tinggal berapa ribu saja lagi kot.. tu pun kalau ribu laa.. hehe

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads