Sabtu, 15 Disember 2012

di negeri selangor - Google Blog Search

di negeri selangor - Google Blog Search


Hentikan Maksiat <b>di Negeri Selangor</b> – Pribumi Perkasa Negara

Posted: 06 Aug 2012 11:45 PM PDT

Negeri Selangor mempunyai lebih kurang 259 masjid dan 939 surau bagi orang Islam menunaikan amal ibadat, bagaimanapun agak dikesali, pertambahan rumah urut dan pusat reflexsologi bertambah begitu banyak akhir-akhir ini.

Lebih malang waktu operasi dan aktiviti rumah urut dan pusat reflexsologi langsung tidak menghormati umat Islam di bulan Ramadhan.

Dimanakah sikap pemimpin parti-parti yang memperjuangkan Islam di negeri Selangor dalam memastikan kemuliaan Ramadhan tidak dicemari dengan anasir-anasir ini.

Sehingga hari ini, tiada siapa yang bangkit menyuarakan pandangan mahupun membantah perkara tersebut walaupun sudah dipertengahan bulan Ramadhan.

Setidak-tidaknya mereka perlu mendesak Kerajaan Negeri megeluarkan arahan memberhentikan perniagaan tersebut selama sebulan demi menghormati bulan Ramdhan ataupun mengenakan tindakan kepada premis yang membenarkan orang Islam menjadi pelanggan mereka.

Perkasa berharap kepada pemimpin-pemimpin Melayu yang beragama Islam tidak kira apa parti sekalipun mesti memandang berat dan bertindak menanganinya.

Yang Dipertua Perkasa Selangor

Abu Bakar Yahya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads