Khamis, 6 Disember 2012

12 di sekinchan - Google Blog Search

12 di sekinchan - Google Blog Search


Kisah ADUN <b>Sekinchan</b>, Dayang Ku Intan Dan Siaran FULAMAK <b>Di</b> <b>...</b>

Posted: 30 Nov 2012 06:02 PM PST


Hebat posting Facebook saudara baru PAS yang masih lagi belum memeluk Islam, ADUN Sekinchan Ng Suee Lim yang bercadang memberikan ceramah Agama pada ahli-ahli PAS. Bukan main seronok lagi Mamat Kulup ni dijemput hadir dan memberikan ceramah pada juak-juak PAS di Kg Bukit Hitam.
Siap ber'insyaAllah' lagi tuh. AMK Kota Melaka pun LIKE juga. Eloklah tu. Melayu hancurkan sesama melayu. Ini yang DAP nak tengok selama ni. Kalau sesiapa tahu berapa ramai PAS telah mengIslamkan pemimpin-pemimpin DAP yang sibuk mendoakan dan menyebut kalimah-kalimah Islam di dalam ceramah dan laman sosial mereka. Munafik tahap gaban betul.
CTS ingin mengucapkan tahniah kepada radio Sinar FM yang menjemput Dayang Ku Intan di dalam 2 jam bersiaran di dalam rancangan FULAMAK Carta Sinar. Tahniah Sinar FM yang menjemput lidah pembangkang yang saban hari berceramah mengutuk Perdana Menteri Malaysia. Minggu depan jangan lupa jemput Leman Raja Lawak dan Abby Abadi pulak ye!
Published with Blogger-droid v2.0.9

Mesyuarat GTB <b>di</b> Restoran <b>Sekinchan</b> Ikan Bakar, Taman - Eyriqazz

Posted: 04 Dec 2011 08:23 PM PST

Special thanks buat Syam @ Shakiddo yang mengaturkan pertemuan dan makan-makan ini. 2 in 1. Makan dan bertemu geng talibarut.

Restoran Sekinchan Ikan Bakar, Taman Setiawangsa

Alisya pun turut teruja ( Muka eyriqazzstone yang masih belum berselera selepas terkena food poisoning di Sabah)

Nasi Lemak. Berselera Alisya makan

Ucapan dan kata aluan dari "Big Boss Restoran Sekinchan Ikan Bakar"

Kusyuk geng-geng talibarut mendengar

Penerangan lebih kurang berkenaan tentang asal usul Restoran Sekinchan Ikan Bakar, sejarah perkembangan, menu, perjalanan restoran dan juga penambahbaikan yang telah diambil setelah menerima feedback/komen dari pengguna .Antara penambahbaikan yang telah diambil seperti kata mereka antaranya berkenaan harga, penambahan menu sedia ada seperti Nasi Goreng Udang, dan juga berkenaan kualiti makanan di sana. Umm, kena terjah sekali lagi untuk melihat perkembangan itu.

Jemput Makan

Berselera Geng-Geng Talibarut menjamu selera sambil bergosip

Ikan Bakar Sekinchan

Kerang Bakar

Ikan Pari

Nasi Goreng Udang

Honestly, in term of rasa, eyriqazz tak dapat nak mengomen coz masih lagi tak sedap mulut gara-gara keracunan makanan masih terasa. Semua yang dimakan rasa tawar. Namun feedback dari Isteri dan rakan-rakan talibarut yang lain mengatakan makanannya memang sedap dan menyelerakan. Mat Joe dan Hazman Fadzil khabarnya sempat menghabiskan 3 bungkus nasi lemak. Ewah,ewah, berselera nampak?

Sambil Makan , Sambil Gosip.Ringan Sama dijinjing, berat sama dipikul

InsyaAllah, saya akan terjahi lagi Restoran Sekinchan Ikan Bakar ini dan kasi pandangan lagi berkenaan pembaharuan dan penambahbaikan yang telah diambil oleh Restoran ini.

Voucher pun sudah diterima, RM500 lagi, cuma sayang, boleh guna RM10 je setiap kali datang (huwa,huwa,huwa….) untuk pembelian melebihi RM50. Honestly, saya merasakan pemberian voucher sebegini bukannya strategi yang bagus bagi menarik pelanggan setia dan juga reviewer untuk terus berkunjung. Till then, jumpa di the next visit…..Kalau sedap, akan dikata sedap, kalau tidak, begitulah juga…Jadi blogger kenalah honest kan?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads