Khamis, 14 Mac 2013

12 di kuala selangor - Google Blog Search

12 di kuala selangor - Google Blog Search


dr. dzulkifli ahmad halalkan rumah pelacuran <b>di kuala selangor</b>!!

Posted: 30 Jan 2013 10:45 PM PST

MACAM tak percaya pun ada apabila mendapat berita dari sahabat aku sorang ini. Artikel beliau di SINI yang telah berjaya membongkar siapa sebenarnya dalang yang menghalalkan rumah pelacuran berleluasa di Kuala Selangor.

Jarak antara kampung aku di Sabak Bernam dengan Kuala Selangor tidak jauh mana. Jika hendak ke Kuala Lumpur pasti akan melalui kawasan pekan kecil itu. Tapi tidak disangka-sangka, pekan kecil yang berkepadatan penduduk majoriti nya Islam dan Ahli Parlimennya juga Islam PAS, tidak mengetahui akan kewujudan rumah maksiat tersebut.

Bukan hendak menuding jari mencari salah sesiapa namun itulah hakikatnya. Apabila kemaksiatan berlaku di depan mata tiada dicegahnya. Dikatakan UMNO pelopor maksiat di Malaysia. Banyak anak luar nikah salah UMNO, banyak sumbang mahram salah UMNO, rumah pelacuran salah UMNO?

Jadi, ada apa-apa nak komen? Kalau rumah pelacuran kat Kuala Selangor yang berahli parlimenkan Pengarah Strategik PAS, Dzulkifli Ahmad adakah juga salah UMNO?

Sedarlah...


fuuuyooo... <b>kuala selangor</b> sudah maju! - fuuuyooo... mr.wan

Posted: 20 Feb 2013 07:30 PM PST

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia

Inilah kemeriahan yg korang dapat lihat apabila kami bertemu.. Ye alhamdulilah Sabtu lepas kami berkesempatan bertemu semula dek kerana membuak-buak rasa rindu antara satu sama lain.

Semua ini berlaku di Kuala Selangor. Ya di Kuala Selangor korang ingat Kuala Selangor itu tak maju ke? tak ada pusat hiburan ke? Eloo Kuala Selangor bukan macam dulu lagi ok.. Ku pun rasa teruja sebab Kuala Selangor sekarang ini sudah ada wayang, pusat boling, pusat karaoke, shopping mall, hotel setaraf 2-3 bintang dan paling best parking dia masih free lagi ok.. Kalau kat KL nak cari free parking?? ehemm memang sedihlahkan.. Untukku "Kuala Selangor Sudah Maju". Tempatnya sudah boleh duduk setaraf ala-ala bandar Seksyen 7, Shah Alam da kot.

Ok fine tutup cerita pasal Kuala Selangor. Kita sambung pasal aktiviti kita orang. Lebih kurang jam 2 petang selepas solat Zohor, kami terus check in di pusat karaoke KARA Zone..  Seramai 11 orang join aktiviti ini.. Untuk berlaku adil dan saksama kami melakukan games.. Iya la kalau tak buat games mestilah ada yg malu-malu kucing nak nyanyi, ada yg tak mahu nyanyilah so kalau buat game semua kena nyanyi kan? haha

Walaupun bukan turn kita orang tapi kita orang bagi sokongan padu pada mereka untuk nyanyi bersama gitu.. ahaha

Kebetulan Khal baru sahaja menyambut ulang tahun lahirnya so kami pun buatlah suprise untuknya

Bila dia menyanyi tibebe

Kek pun sampai.. Zass dia terus tiup ok tak sempat habiskan dulu nyanyi boleh? haha

Antara barisan yg "menyumbangkan" lagu pada hari itu..

Kalau ada pertandingan persembahan terbaik kamilah juara pada hari itu ok! haha

Setelah selesai berhibur dan solat Asar di rumah Qarl, perut pun sudah bergelodak bagai so kami pergi makan di Aroma Ikan Bakar, Jeram

Tips: Jika terasa ingin ke sini, sila buat tempahan lebih awal dulu takut-takut nanti sia-sia je pergi tak ada tempat dan terus balik.. huhu

Ini antara menu-menu yg kami melantak.. Terima kasih kepada En. Hamzani dan En Amir Rayyan yg sudi menaja makan malam kami.. Semoga kalian di murahkan lagi rezeki.. Amin.

Sempatlah bergambar kenang-kenangan di tepi pantai.. 

Akhir kata jom karok lagi! ^_^

bisik buzz: Ketika senang kita mudah mendapat kawan, ketika susah kita mudah mengenal kawan yg benar-benar ikhlas, pilihlah kawan yg bijak

SALAM FUUUYOOO~

        nuffnang_bid = "b1f6408551a59d864f29acb6fdb72e3a";

        document.write( " " );

        (function() {

                var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript';    

                nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js';    

                var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling);

        })();

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads