Rabu, 27 Mac 2013

12 di sepang - Google Blog Search

12 di sepang - Google Blog Search


IPOH MALAY: 17 Kaki Clubbing Maut Overdose <b>Di Sepang</b> Jumaat <b>...</b>

Posted: 18 Mar 2013 06:19 PM PDT

Kecoh di laman Twitter tentang kematian 17 orang 'kaki clubbing' di acara A State Of Trance 600 Kuala Lumpur , Jumaat malam Sabtu lalu akibat 'overdose' dadah. 
Dakwaan terdapat 17 mayat ditemui selepas acara 'parti terbesar di Asia Tenggara'  yang menampilkan DJ muzik trance terkenal dunia, Armin Van Buuren itu diselitkan dengan dakwaan terdapat berbelas-belas ambulans kelihatan selepas acara berakhir.
Acara yang dilangsungkan di Sepang International Circuit itu dakatakan didatangi oleh lebih 30,000 'kaki clubbing'.
Walaubagaimanapun, belum terdapat mana-mana laporan rasmi berhubung hal tersebut dan sehingga kini, ia masih dianggap khabar angin semata-mata.
  1. Apparently 17 people died , 5 stroke , 30 missing at Sepang Malaysia... Rip but the lesson here is stay away from chemical drugs.

  2. So betul lah ada kes meninggal kat ASOT sampai 17 orang tu? Kalau benar, mohon pihak berkuasa buat pemantauan terperinci la lepas ni.

  3. Al-Fatihah to 17 peoples who died at Sepang during ASOT. Lesson here, enjoy2 jugak, tapi always remember stay away from chemical and drugs.

  4. shocking! RT : 17 people die, 5 stroke and 30 missing at at Sepang Malaysia

  5. "17 people die, 5 stroke and 30 missing at at Sepang Malaysia"

detikSport : McLaren Realistis <b>di Sepang</b>

Posted: 20 Mar 2013 02:22 AM PDT

Sepang - McLaren tampil buruk di seri perdana F1 2013. Meski yakin performa timnya bakal membaik, Martin Whitmarsh memilih bersikap realitis saat balapan digelar di Sepang, akhir pekan ini.

Tak meyakinkan sejak sesi latihan bebas hingga kualifikasi, McLaren gagal bersaing dengan tim-tim papan atas di GP Australia. Jenson Button cuma bisa menuntaskan balapan di posisi sembilan, sementara rekan setimnya Sergio Perez menyentuh garis finis di urutan 11.

McLaren gagal total dalam persaingan dengan Red Bull, Ferrari dan bahkan Lotus serta Mercedes. Whitmarsh malah menyebut hasil balapan tersebut menjadi salah satu titik terendah timnya dalam beberapa tahun terakhir.

Whitmarsh tak kehilangan optimisme terkait peluang timnya bangkit. Namun karena GP Malaysia digelar hanya sepekan setelah seri Australia, dia memilih bersikap realistis di Sepang, Minggu (24/3/2013) akhir pekan ini.

"Kami yakin kami akan bisa memperbaikinya. (Tapi) kami harus realistis. Kami mungkin tidak akan bisa memperbaikinya dengan cepat seperti yang kami inginkan, tapi kita lihat saja," sahut Whitmarsh seperti diberitakan Crash.

Tim principal berkebangsaan Inggris itu tak yakin kalau dua pebalapnya akan bisa bersaing dengan driver-driver di posisi terdepan. Singkatnya waktu dari Melbourne ke Sepang membuat teknisi McLaren tak bisa mengejar waktu untuk mencari setting terbaik untuk MP4-28.

"Saya pikir kami harus realistis akan apa yang bisa kami lakukan dalam beberapa hari ke depan sebelum kami sampai di Sana (Sepang) - itu sirkuit yang benar-benar berbeda (dibanding di Australia). Saya harap kami tidak terlalu jauh di belakan pebalap terdepan di Malaysia, tapi saya tidak menjanjikan hal tersebut."

"Saya harap kami bisa membuat kemajuan dan kami akan bekerja dengan luar biasa keras dalam beberapa hari ini untuk bisa melakukannya," tegas Whitmarsh.

( din / roz )

Tetap update informasi di manapun dengan http://m.detik.com dari browser ponsel anda!


Gangguan Bekalan Air <b>Di</b> Kuala Langat, <b>Sepang</b> | MyNewsHub

Posted: 21 Mar 2013 01:07 AM PDT


KUALA LUMPUR – Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn. Bhd. (Syabas) memaklumkan beberapa kawasan di Kuala Langat, Sepang dan Kuala Lumpur akan mengalami gangguan bekalan air sementara berikutan kerja-kerja yang akan dilakukan pihak ketiga pada 26 dan 27 Mac ini

Penolong Pengurus Besar Jabatan Komunikasi Korporat dan Hal Ehwal Awamnya, Priscilla Alfred berkata, gangguan bekalan air di Kuala Langat dijangka berlaku pada Selasa ini bermula pukul 10 pagi hingga 12 tengah malam.

"Kawasan terlibat adalah Kampung Olak Lempit, Kampung Bukit Changgang, Kampung Labohan Dagang, Selangor Dredging, Taman Changgang Jaya, Kompleks Perabot Olak Lempit, RTB Bukit Changgang, Bandar Seri Ehsan, Bandar Mahkota, Bandar Sungai Emas dan Taman Arked.

"Turut terjejas Taman Ambar, Taman Sri Dagang, Taman Langat Murni, Taman Langat Utama dan Taman Murnimaa membabitkan 8,056 akaun pengguna manakala kawasan Sepang yang dijangka terjejas adalah Kampung Kolam Air Orang Asli, Bukit Bangkong dan Dengkil melibatkan 104 akaun pengguna," katanya melalui satu kenyataan media hari ini.

Priscilla berkata, gangguan bekalan air bersih turut dijangka berlaku di seluruh kawasan Pandan Jaya di sini pada 26 Mac ini bermula pukul 10 malam hingga 5 pagi keesokannya (27 Mac 2013) membabitkan 5,702 akaun pengguna.

Justeru beliau menasihatkan pengguna terlibat supaya menyimpan bekalan air secukupnya serta menggunakan air secara berhemah sepanjang tempoh gangguan tersebut.

Tambah beliau, orang ramai yang mahu mendapatkan maklumat lanjut diminta menghubungi Pusat Perkhidmatan Pelanggan (PUSPEL) menerusi talian bebas tol 1-800-88-5252. – mynewshub.my

Iklan Teks:

Artikel Berkaitan:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads