Ahad, 14 April 2013

12 di kapar - Google Blog Search

12 di kapar - Google Blog Search


KEDAI TAYAR & SPORT RIM MURAH <b>DI</b> JALAN <b>KAPAR</b>, KLANG

Posted: 09 Apr 2013 09:54 PM PDT

Mesti ramai yang tercari-cari dimana terletaknya kedai tayar & sport rim murahkan? Jadi disini MP nak kongsi pada semua peminat kereta yang ingin kereta mereka kelihatan menarik dengan sport rim yang cun dan tayar yang berkualiti tetapi dalam harga yang murah dan berbaloi-baloi.
Inilah kedai yang MP war-warkan tu.
Memang murah, cantik dan banyak pilihan.  Family MP memang suka beli kat sini.  Yang datang beli tayar & sport rim ni bukan sahaja dari orang setempat tapi yang jauh pun ada antaranya orang dari Negeri Sembilan, Luar dari Klang macam dok dekat Cheras, Ampang, Rawang, Semenyih, Gombak, Selayang dan serata tempat lagi.
Inilah tayar kereta kami yang lama.  Tayar dan sport rim ni pun kami beli dikedai yang sama. Hampir 2 tahun kami pakai.  Tapi time tu bajet kurang jadi kami terpaksa menggunakan tayar brand Falken.
Tayar Falken import dari Indonesia.  Pengalaman kami menggunakan tayar Falken ni, tidaklah berapa best sebab first thing yang kami tak suka sebab bunyi yang bising, berdengung terutama sekali time kat highway.  Sakit telinga.  Pastu time corner rasa tak best macam tak safety gitu.  Kalau hujan rasa membuang.
Oleh itu kami terpaksa beralih arah ke Tayar TOYO.  Tayar Toyo memang best.  Time corner perghhh mmg best, confident je bawak walaupun time laju.  Sudah tiada bunyi tayar yang menyakitkan hati dan telinga.  Smoothhh je.  Puas hati bila pakai Tayar TOYO ni.  
Sebelum ni kami ada survey harga Tayar Toyo dan Yokohama di luar tapi harganya sangatlah mahal dan tidak mampu utk kami membelinya.  Tapi alhamdulilah di Kedai Barum ni kami dapat 1 tayar RM200 sahaja.
Jadi kami tolak tayar & sport rim lama, orang kedai tu ambil RM400.  Oklah dari tak ambil langsung lagi naya kami.  
Sangat-sangat rambang mata.  Ini baru sikit.  Banyak lagi design & size.
Ini antara Sport Rim yang berkenan di hati.
Akhirnya inilah menjadi pilihan kami.
 Price siap Alignment & Balancing.
Harga nanti MP akan update lain sebab resit ada dalam kedai jadi lupa harga yang sebenar tapi yang pastinya memang sangat puas hati dan berbaloi-baloi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads