Ahad, 14 April 2013

12 di sepang - Google Blog Search

12 di sepang - Google Blog Search


IPOH MALAY: 17 Kaki Clubbing Maut Overdose <b>Di Sepang</b> Jumaat <b>...</b>

Posted: 18 Mar 2013 06:19 PM PDT

Kecoh di laman Twitter tentang kematian 17 orang 'kaki clubbing' di acara A State Of Trance 600 Kuala Lumpur , Jumaat malam Sabtu lalu akibat 'overdose' dadah. 
Dakwaan terdapat 17 mayat ditemui selepas acara 'parti terbesar di Asia Tenggara'  yang menampilkan DJ muzik trance terkenal dunia, Armin Van Buuren itu diselitkan dengan dakwaan terdapat berbelas-belas ambulans kelihatan selepas acara berakhir.
Acara yang dilangsungkan di Sepang International Circuit itu dakatakan didatangi oleh lebih 30,000 'kaki clubbing'.
Walaubagaimanapun, belum terdapat mana-mana laporan rasmi berhubung hal tersebut dan sehingga kini, ia masih dianggap khabar angin semata-mata.
  1. Apparently 17 people died , 5 stroke , 30 missing at Sepang Malaysia... Rip but the lesson here is stay away from chemical drugs.

  2. So betul lah ada kes meninggal kat ASOT sampai 17 orang tu? Kalau benar, mohon pihak berkuasa buat pemantauan terperinci la lepas ni.

  3. Al-Fatihah to 17 peoples who died at Sepang during ASOT. Lesson here, enjoy2 jugak, tapi always remember stay away from chemical and drugs.

  4. shocking! RT : 17 people die, 5 stroke and 30 missing at at Sepang Malaysia

  5. "17 people die, 5 stroke and 30 missing at at Sepang Malaysia"

Kimi Raikkonen Azam Kekalkan Kejuaraan <b>Di Sepang</b> Ahad Ini - Tv3

Posted: 22 Mar 2013 06:00 AM PDT

22/03/2013 21:00:00

Selepas mengungguli perlumbaan sulung F1 di Melbourne minggu lalu, bekas juara dunia 2007, Kimi Raikkonen tidak akan membuat sebarang perubahan menjelang perlumbaan Petronas Grand Prix Malaysia ahad ini.

Meskipun menyedari cuaca panas dan keadaan litar mencabar Kimi dengan jolokan nama Iceman tetap optimis untuk melakar podium kedua musim ini.

Sekaligus kejuaraan ketiga dalam kariernya di Litar Antarabangsa Sepang (SIC)

Kemenangan di GP Australia sebelum ini meneruskan rentak cemerlang pasukan Lotus yang bangkit dengan prestasi menakjubkan pada akhir musim 2012.

Dan petanda baik buat Kimi 33 tahun, yang melakar kemenangan kedua setelah kembali semula ke F1 tahun lalu selepas dua tahun menyertai sukan rali.

Namun litar Sepang sukar diramal menyaksikan pemandu Finland itu menamatkan saingan di tangga kelima musim lalu.

Selama beberapa dekad, Lotus juga telah berjaya melakukan revolusi dalam sukan pemotoran dengan mempamerkan kehebatan khususnya aspek kejuruteraan dan tidak dinafikan cuaca serta keadaan permukaan trek yang mencabar di Sepang memerlukan kepakaran pasukan memilih tayar bersesuaian.

Selain Kimi, Lotus Renault turut mempertaruhkan seorang lagi pemandu, Romain Gosjean yang meraih kedudukan ke-10 di Melbourne minggu lalu.

Bulan PAS <b>di</b> Litar F1 <b>Sepang</b> ibarat meludah ke langit !! | Generasi <b>...</b>

Posted: 23 Mar 2013 10:00 PM PDT

" Ibarat meludah ke langit akhirnya terperkcik ke muda sendiri "  itulah hamPAS .. ke mana saja mereka pergi , di usung bendera bulan hijau paling BODOH ini  dan terbaru di Litar Sepang 2013 .

Penyokong2 pasukan FI ini meletakkan lah bendera negara pelumba tetapi juak-juak macai PAS ini pergi letak bendera bulan untuk tunjuk satu dunia kebodohan mereka .

Apa tidaknya , dulu  Tun Dr. Mahathir dikutuk kerana  membina Litar Sepang ini  adalah membazir wang rakyat, projek gajah putih. Tetapi mujur la Tun M tak peduli langsung mangkok2 PAS ini .

Sebabnya   bekas PM daripada BN ini  berpandangan cukup jauh apabila membuat sesuatu pekara untuk kebaikan rakyat .

Akhirnya bila ia siapa yang datang dan tunjukkan kebodohan adalah puak2 PAS juga ..kah kah kah ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads