Ahad, 21 April 2013

12 di shah alam - Google Blog Search

12 di shah alam - Google Blog Search


ADA KUASA: Pengundi Hantu dikesan <b>di Shah Alam</b>!

Posted: 18 Apr 2013 07:13 AM PDT

Gambar di atas menunjukkan dua individu berada di alamat yang sama. Tapi yang jadi masalah sorang keturunan Melayu sorang lagi keturunan India.

Tak kan bersekedudukan kot? Yang Melayu berumur 39 tahun, yang India berumur 63 tahun. Nampak sangat bukan pasangan kekasih atau laki bini ni.

Ok untuk makluman, Rano Ariff tu kawan sekolah aku. Satu kelas lagi. Dah lebih 30 tahun kami kenal. Dia tinggal di alamat tersebut sejak November 2008 dan dia beli rumah tu juga dari seorang Melayu.

Jadi, mana datangnya nama Ranjitham a/p Murugan? Perempuan India itu bukan pemilik atau penyewa rumah tersebut. Adakah dia pengundi hantu Pembangkang? Kalau ade kesilapan kenapa baru sekarang?

Aku harap pihak SPR Selangor ambil berat perkara ini. Bukan nak menuduh sesiapa tapi pastikan tiada unsur-unsur penipuan di situ. Kawan aku pun tak senang duduk sebab ade nama lain yang tinggal bersama dia.

Kalau muda takpe la, ini tua bangka. Ntah masih hidup atau dah haup. Jangan ambil ringan perkara macam ni sebab ini mungkin rancangan jahat terancang atau kesilapan yang tak disengajakan. Tiada siapa tahu. Tapi yang pasti surat tersebut datang dari PKR!

Untuk makluman, kawan aku penyokong tegar Barisan Nasional. Jangan harap la Pembangkang nak dapat undi. Rakyat Selangor dah sedar. Pembangkang akan tumbang di Selangor kali ini. Adios! - ADA

Undi BN ingat Tuhan
Undi PR ingat hantu

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads