Selasa, 14 Januari 2014

12 di jeram - Google Blog Search

12 di jeram - Google Blog Search


wife to @ jalan rebung: Sepetang <b>di</b> Pantai Remis & Pantai <b>Jeram</b>

Posted: 06 Jan 2014 09:30 PM PST

Ni aktiviti ahad lepas. Jalan2 di Pantai Remis.
Family kita, cik ami, cik cha, cik baya, atuk n nenek.
First pose dari Kawi. ehhh... tu salah satu tudung yang ibu pilih sempena hadiah harijadi... tak sempat pun pakai :'(
Adik2 ibu n anak2 buah.
Sibuk bergambar sambil tengok2 orang main layang2. Yang lain dok order kerang bakar.

Ibu n cik baya. Hidung sama la hahaha...
Sempat lagi main kat playground.

Ayah tunjuk skil main layang2. Fuhhhh... bukan senang nak naikkan. Kena tambah ekor lah.
Aksi2 anak dara. Ni dah kat Pantai Jeram.. beberapa kilometer jer sebab nak makan kat Aroma Ikan Bakar.
Tingginyer Bami???
Alya suka betul tu... putih2 Alya.
Wafi main kucing cik non.. eeeee geli.
Phewitttt.. atuk ngan nenek dating.
Keluarga besar kami. Datang tak reserve dulu. Sib baik dapat meja.
Makanan ok (la). Cuma service kureng lah. Sotong goreng tepung dan pari bakar dapat lambat... tapi dah suam2 gitu :(
Cik baya si tukang peghabih huhuhu....
Balik2 Wafi nak nasi dengan kicap.
Aiseyyy... nasib baik ada lauk kari tengahari tu.
Kat restoren asyik main jer..
Balik2 kelaparan adoiiii....
Seronok walaupun unplanned aktiviti.
Kalau yang lain ada lagi meriah.

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads