Khamis, 13 Februari 2014

12 di sungai buloh - Google Blog Search

12 di sungai buloh - Google Blog Search


Ngeri! Mekanik Belasah Pelanggan Sampai Mati <b>Di Sungai Buloh</b> <b>...</b>

Posted: 10 Feb 2014 06:30 PM PST

Ngeri!  Mekanik Belasah Pelanggan Sampai Mati Di Sungai Buloh (Video) | Sebagai seorang peniaga, kita perlu bijak memenangi hati pelanggan kita. Bak kat orang Customer is always right. Baru-baru ini satu kejadian telah berlaku di sebuah bengkel kereta di Sungai Buloh. Melayukini.net difahamkan, seorang mekanik bengkel berkenaan bertindak membelasah pelanggannya sehingga mati. Ia bermula dengan pertengkaran sehingga pelanggan berkenaan dipukul bertubi-tubi dengan sebatang kayu. Kasihan.. anda boleh tonton video di atas ini.

SEORANG lelaki yang cedera parah dibelasah tiga hari lalu meninggal dunia di Hospital Sungai Buloh (HSB), di sini, kelmarin.

Mangsa dilapor dipukul di kepala menggunakan pasu bunga dan sebatang kayu oleh seorang pekerja sebuah bengkel berusia 40 tahun dalam kejadian di Sungai Buloh, di sini, kira-kira jam 2 petang, 5 Februari lalu.

Harian Metro difahamkan, mangsa terbabit dengan pertengkaran selepas menuntut semula barangan miliknya daripada pekerja bengkel itu.

Ketua Polis Daerah Sungai Buloh Superintendan Junaidi Bujang berkata, siasatan awal, mangsa yang berusia 42 tahun ada pergi semula ke premis suspek bekerja untuk menuntut pengunci van miliknya yang belum dipasang pekerja bengkel berkenaan.

"Mangsa dan suspek kemudian terbabit dalam pertengkaran. Suspek yang hilang pertimbangan kemudian memukul kepala mangsa sehingga pengsan," katanya memberitahu suspek dipercayai menggunakan pasu bunga dan kayu sebagai senjata.

Junaidi berkata, mangsa yang cedera kemudian dibawa ke HSB untuk diberikan rawatan dan keadaannya ketika itu dilaporkan tidak sedarkan diri.

"Mangsa bagaimanapun disahkan maut kira-kira jam 3 petang kelmarin," katanya.

Katanya, susulan kejadian itu, pihaknya menahan suspek dan kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan (KK).

Menurutnya, semakan mendapati suspek juga mempunyai satu rekod jenayah lampu.

P.S. I – Menakjubkan! Hanya Satu Tempat Sahaja Di Jepun
P.S. II – Restoran Yang Paling Unik Di Dunia!
P.S. III – Menarik! Cara Untuk Meningkatkan Penguasaan Bahasa Inggeris

Sumber : MyNewsHub

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian kata kunci paling popular:

  • mekanik belasah pelanggan
  • mekanik belasah pelanggan sampai mati
  • mekanik kereta sungai buloh pukul orang
  • kena pukul di sungai buloh
  • mekanik belasah pelanggan sampai mati di sungai buloh
  • mekanik bunuh pelanggan di sg Buloh
  • informasi tentang buloh
  • mekanik pukul pelanggan
  • mekanik pukul sampai mati
  • pelangan dipukul pasubunga

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads