Sabtu, 24 Mei 2014

12 di bangi - Google Blog Search

12 di bangi - Google Blog Search


Satay Willy aka Satay Paling Sedap <b>di Bangi</b> :D | ~Sato Oreo~

Posted: 06 May 2014 08:08 AM PDT

Assalam..

nak citer pasal makan lagik.. tapi kali ni spesifik pasal sate.. :p Kalau dulu satay yang paling glemer seantero Malaysia ni Satay Haji Samuri kan.. tapi skang aku rasa aku dah jumpa satay tersedap abad ini.. hahaha over tak.. kalo orang2 area Bangi- Kajang sure tau ni.. tak lain tak bukan Satay Willy.. terbaikkkk (kata boboboy).. dia punya perapan tuh mmg lemak berkrim disukai ramai lah.. tp aku rasa kuah dia kureng sketla..nampak kaler cam pudar sket.. tapi tu tak menghalang kesedapan sate tuh..huhu..

Satay Willy ni kedai utama dia dekat Medan Selera Ramal Junction, Sg. Ramal.. memang dekat sangat dah ngan umah aku.. tapi kat situ skang mmg takyah citer la.. beratur kenmain panjang nak beli satay tetambah lagi kalo weekend..  tapi, diorang dah banyak bukak kat tempat lain gak.. salah satunya port favourite aku skang kalo nak makan sate Willy ni kat Perantau Hill, Sg. Merab..huhuh.. memang agak selesa la dengan environment kedainya.. pastu tak sesak sgt nak beratur menunggu order satay tuh..macik sukoo.. hehehe.. malas nak cakap panjang.. kita layanlah gambar yang tak seberapa ni.. :P




Sapa belum cuba sila cuba sate Willy neh..hehehe.. agak2 sedap ke tak.. :P kalo ada sate yang lagik sedap dari sate Willy ni sila habaq na.. :P

~Jha Neh~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads