Jumaat, 5 Ogos 2011

12 di cheras - Google Blog Search

12 di cheras - Google Blog Search


fazilzurakil: HARI TU di TAMAN BOTANI PENANG | HARI NI <b>di Cheras</b> <b>...</b>

Posted: 19 Jul 2011 12:52 AM PDT

salam uols sume.. dh get ready tuk menyambut bulan Ramadhan? haku ni insyallah , mmg ternanti2 akan kedtgnan bulan yg penuh berkat tu.. x saba nak   g terawih (hrp2 ku rajin lew) dh 3 thn ku x g , psl akil kecik lg.. now akil dh beso , leh ajak dia ...cume hrp2 dia x main membuas kt surau, kalau x ...sure dia x leh pi, kalau dia x pi...huhuhu compom aku pun xleh pi jgk .. hrp2 ler dia x notty..
ni haku saje je nak tepek perubahan yg bg aku agak besar jgk ler.. ni kes sejak2 aku kene suspek denggi tu ler, lg2 lepas tersiar nya gambo aku ke majlis besday anak teruna E-car... ramai plak yg mintak petua/tips kt aku... huhuhu sowe le yg pasti nye mmg aku xdak tips.. cume yg pasti aku bkn 'pemakan' cm dulu2 huhuhu.. 
aku now makan pun ciput je, dulu mmg akil x kan kongsi mknan dgn aku..now kene le kongsi psl aku xlalu nk makan.. aku mkn dlm 3-4 suap , pehtu aku teguk air banyak2... start dr aku sakit tu, mmg aku agak rs dahagaaaaaaaaa je ...sib baik le aku mmg jenis kuat minum air masak, so x susah ler.
akil plak now kuat tul makan, ni sejak2 dia dh sunat tu ler.. lepas makan nasi, bantai roti..pehtu mintak susu plak ..kdng2 b4 tido nak nestum plak (nestum org dewasa tu)... 
ni le yg haku nak tepek bj yg sama aku pakai masa kt Taman Botani Penang , time ni 1sttt time aku jmp dgn blogger GIe & Zura.. sesi jejak kasih aka snap2 ...
time ni epy sgt2, psl kene 'dera' dgn pn gie & en munir... sabo je le kan ..
ni plak yg terbaru , 7july yg lalu time aku & adik beradik ku cbrate besday adik ku yg ke 4 (nurse) tu.. (lupe plak nak tepek gambo, wakakak sowe2, nnt ku story yek)
so korg rs2 nmpak dak perubahan drastik tu?? bj same ye , suor je lain ...suor g penang tu dh longgar gile kentang...
hingga la hari ni, mood makan aku x bape nak ado..kecuali kalau mama aku masak, cm 1-2 hari ni mama aku rajin sgt2 psl ada kenduri skit kt surau area umah kami... mama dok wat nasi grg, aku mana leh x bwk bekal .. WAJIB berbekal tau, air tangan mama mmg xkan aku lepaskan ...
yg bj putih tu time aku wat photohoot dgn MOON... aku pun dh lupe bile, rs2 nye thn lepas ke awal thn ni ...
yg lg 1 tu , sure uols dh tau kan kan... gambo time dinner kt cherating last month
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads