Jumaat, 26 Ogos 2011

12 di shah alam - Google Blog Search

12 di shah alam - Google Blog Search


Hari-Hari Mau: Booth Sh0ppink <b>di Shah Alam</b> Seksyen 13

Posted: 14 Aug 2011 07:55 PM PDT

Minggu lepas-lepas, bukan sabtu ahad yang lalu tau, tp lepas-lepas punya minggu. Itu la pertama kali saya dapat jejakkan kaki bersama-sama kaklang and akak and fatin and abanglang saya jaga booth kat sana. Kul 2 petang saya dah sampai dah. Sekali takde pun booth lain yang bukak. So macam pembaziran waktu pulak. So terus balik rumah alang, kul 5 macam tu baru bukak balik.

Saya adalah sangat tidak sihat masa tu. Tapi pendam dalam hati sajork. Yelah asik kau je tak sihat kan. Malu la sikit hahaha. Masa ni en.laloque dan anak-anak adalah balik cheras berbuka rumah mak. Saya je la yang lepak situ. Nak berniaga adalah tak manis anak-anak ada sekali hahaha.

Baju-baju di booth sh0ppink


Booth sebelah kitorang yang belah kanan kot, kosong tau. Maka kitorang amik kesempatan gila kuasa letak baju2 kitorang kat sebelah jugak muahahaha. Kang kalau tuan dia datang kang, kitorang amik la balik.

dalam kul 6.45 macam tu, saya dengan akak cari makanan utk berbuka dulu. Ala dekat sajork gerai2 makanan dia, depan tu sajork. Saya beli nasi campur. Jeli kepala dengan air bandung. Pastu akak ajak nak jalan2 tengok kat depan2 sana lagi tak, kot la kenan kan.

"takyah la kak, kedai dekat2 ni je dah lah"

hahahaha dasar kelembikan kau.


So lepas tu baru la kaklang n the gang pulak beli makanan. Alang heibat, berbuka puasa laksa sajork. Perut kebal kata ko. Saya mesti cari nasi jugak. Dan sekarang dah terkenang2 plak laksa tu, katanya sedap sangat, sampai kaklang hari2 lah berbuka laksa. sentap macam ni. nak jugakkkkkkkkk.
Air mata kucing yang sampai sekarang terkenang2

waktu berbuka saya banyak minum dari makan. Abis la air kaklang tu separuh kot saya yang perabih. Pastu air bandung saya tu konon2 nak share dengan akak. konon aje lah. last2 saya bedal sampai habis hahaha. Kat sana kan panas giler. Memang ingat nak air je. Kagum dengan kaklang n team sebab bertahan hari2 macam ni. respek.

Lepas habis makan, kemas-kemas. dan bermula la perniagaan. Masa tu tak ramai lagi kot orang jalan-jalan tengok baju. Ramai jugak. Tapi banyak yang datang tengok-tengok. Yang beli terus adalah jugak.

Saya ada bgtau kan, booth saya sebelah booth kak nani rostam. Ada tak saya cakap? Ada kan. Memang biasanya kalau kitorang datang, kitorang akan bukakkan dua2 sekali (booth sh0ppink n kaknani), kalau tutup pun sama. Terima kasih abanglang yang gagah perkasa hehehe

Kak nani jual koleksi raya Hanis Zalikha dengan kuih muih (betulkan saya kalau saya tersilap). Kuih dia sedap. Rugi kalau tak beli :p

Then Ahad tu saya hanya dapat pegi malam je, tu pun pegi menyinggah. Memang sebenarnya nak pegi kul 4 tu ikut akak, tapi en.laloque takde dan takde siapa yang berani nak jaga anoi hahaha. Anoi tu osah kuat nangis, memang takde siapa yang berani.

"boleh tolong jagakan anak andak tak?"
"kalau dia nangis canne?"

haaaa... kan... biasanya dengan siapa-siapa pun, kalau saya tanya. itu la jawapan dia. So saya faham lah =)

Minggu lepas pun tak dapat pegi, sbb yang sama. Anoi. huhuhuhuh. Sori kaklang and akak. Sori dari lubuk hati andak. eceh.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 

Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

.Cik KuKuBesi Penumbuk .: SELANGOR MAHU UJI KELANTAN <b>DI SHAH ALAM</b>

Posted: 16 Aug 2011 09:24 PM PDT


DUA pasukan gergasi, Selangor dan Kelantan bakal bertembung pada aksi persahabatan di Stadium Shah Alam malam ini sebagai persiapan menghadapi saingan Piala Malaysia bermula 6 September depan.
Bagi Selangor, ia merupakan aksi persahabatan keempat mereka selepas menewaskan skuad kebang- saan (1-0) dan ATM (1-0) selain seri 0-0 dengan Felda United, Sabtu lalu.
Kelantan pula yang kini dalam siri aksi persahaba- tan di Lembah Klang telah bermula garang dengan membelasah Kuala Lumpur 5-0 pada aksi di Stadium Selayang, Ahad lalu.
Jurulatih Selangor, K. Devan memandang positif perlawanan persahabatan menentang Kelantan malam ini meskipun pasukannya belum mampu mene- waskan lawan itu sepanjang musim ini.
"Bagi saya, perlawanan menentang Kelantan ini cukup penting bagi menguji kekuatan dan kelemahan kita sele- pas mengharungi tiga aksi persahabatan setakat ini.
"Ia bakal memberi ujian sebenar buat kita bagi me- nilai keupayaan pasukan menjelang tiga minggu se- belum saingan sebenar bermula," kata Devan ketika dihubungi Kosmo! semalam.
Sementara itu, Bendahari Persatuan Bola Sepak Selangor (FAS), Datuk S. Sivasundaram memberi- tahu bahawa tiket-tiket bagi perlawanan malam ini akan mula dijual pada pukul 1 tengah hari di kaunter tiket pintu utama stadium.
"Tiket dewasa RM5 manakala kanak-kanak bawah 12 tahun masuk percuma. Kaunter di Pintu C (ber- dekatan Pasar Raya Giant) pula hanya akan dibuka sebelum perlawanan bermula.
"Sepak mula perlawanan pukul 10 malam dan kami harap agar para penyokong kedua-dua pasukan hadir beramai-ramai kerana Selangor dan Kelantan hanya boleh bertembung seawal aksi separuh akhir Piala Malaysia musim ini," kata Sivasundaram.
Bagi saingan Kumpulan D, Selangor akan bertemu T-Team di Kuala Terengganu pada 6 September, PDRM di Shah Alam (10 September), Kuala Lumpur di Selayang (13 September), T-Team di Shah Alam (17 September), PDRM di Paroi (24 September) dan Kuala Lumpur di Shah Alam (27 September).
Sumber : Kosmo, 17 Ogos 2011
NotaKaki : Aku heran dowh , apa pasal plak game ni kena bayar, sedangkan game team lain elok ja masuk free.Hey FAM, agak la wey nak untung pun, takkan bangsa kau sendiri pun kau nak pau.Macam sial.Agak jugakla kan kalau kau nak pau duit kami , kami memang tahu kami penyokong terbaik antara yang terbaik.Mentang-mentang sokongan kami sokongan berzaman , kau ambik peluang atas semangat kesukanan kami.Stadium akan penuh , tapi kenapa kau tidak berlaku adil.Macam haram makan duit orang.Tapi bagi aku apadahal sangat dengan duit berbanding semangat dan sokongan kami.Kau cari mana negeri wey stadium selalu full.KAMI SAHAJA, KELANTAN.Gomo Kelate Gomo.

Terima Kasih Kerana Membaca.Pat-Pat Siku Lipat, Sudah Baca Harap Komen :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads