Ahad, 18 September 2011

12 di bangi - Google Blog Search

12 di bangi - Google Blog Search


RM27 Buffet Berbuka Puasa | Rimba Klasik <b>Bangi</b> | shakiddo.com

Posted: 11 Aug 2011 01:00 PM PDT

Semalam hari kesebelas berpuasa, aku ada jemputan berbuka puasa di bangi. Seperti tahun-tahun lepas officemate my Sha akan buat majlis berbuka puasa bersama-sama. So, aku join aje ler bukak posa orang gomen nih. BKJ, Kementerian Kesihatan, Putrajaya. hehehhee

Orait, kali ini lokasi baru dipilih dengan acara buffet di RIMBA KLASIK, Seksyen 10 Bangi. Blogger-blogger yang duduk disekitar bangi mesti tau meh.. Restorannya terletak antara SOHO dan Shell. Sebelum ni aku pernah makan di SOHO, YANKIES HUT dan VILLAGE VIEW. Jom kita terjah ke RIMBA KLASIK

Haaaa.. itulah dia serba sedikit review dari aku mengenai buffet berbuka puasa di RIMBA KLASIK, Seksyen 10, Bangi ini. Makanan memang sedap! Harganya memang murah iaitu RM27 seorang. lokasi mudah dicari. Cuma satu aje.. Buffet buka puasa ni tak ditambah macam hotel. Mana lauk yang ada, itu aje laaa. Tapi banyak dowh.. ada 40 jenis lauk dan kuih-kuih untuk berbuka. Memang dah berbaloi dengan harganya laaa..

Orait, kepada yang nak try berbuka puasa di RIMBA KLASIK ini, boleh laa yea sebab aku kasi 3.75/5 bintang bagi restoran jenis ni.

Jangan segan segan-segan Share FB, Retweet dan yang penting sekali KLIK BUTTON  tapi bukan kat sini, kat button di bawaaaahhh skali setiap habisnya entry post di blog nih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads