Isnin, 6 Februari 2012

12 di kuala selangor - Google Blog Search

12 di kuala selangor - Google Blog Search


Panglima Perang Cyber: Video Penuh - Ceramah Dr Hassan Ali <b>Di</b> <b>...</b>

Posted: 05 Feb 2012 04:16 PM PST

Sambutan hangat umat Islam terhadap Dr Hassan Ali di merata tempat membuktikan bagaimana kekecewaan umat Islam terhadap kegagalan PAS memartabatkan Islam dan menunjukkan sokongan padu kepada Dr Hassan yang dipecat gara-gara mempertahankan Islam terutama akidah umatnya. 
Mereka sudah kecewa dan melihat krisis yang berlaku sebagai kesilapan yang tidak akan dimaafkan. Maka mereka telah berduyun-duyun datang memperlihatkan sokongan demi Islam yang gagal dibuat oleh PAS pada hari ini dalam Pakatan.
Ayuh kita bersatu demi akidah dengan menolak Pakatan yang terbukti merugikan Islam dan menjadikan parti Islam seperti PAS semakin terpinggir dengan kerusi Parlimen paling sedikit di kalangan parti dalam Pakatan Rakyat. 
Lihat fakta bilangan kerusi Parlimen hari ini :
Jelas Parti Islam tampak tewas dengan jumlah kerusi dan PAS sepatutnya keluar segera dari Pakatan tersebut sebelum terlambat. Kerana PAS paling lemah dan sedikit kerusinya berbanding yang lain. Walhal sebagai parti yang memiliki ahli paling ramai kalangan Pakatan patutnya menjadi pemimpin kalangan mereka bukan yang paling lemah.
Fakta ini jarang dikupas tetapi ia satu kenyataan yang membahayakan umat Islam. Memenangkan Pakatan tidak akan menjamin Islam ditegakkan dalam negara kita. Jangan kerana politik ia merosakkan akidah dan maruah umat Islam yang selama ini digeruni bukan Islam kerana kekuatan perpaduannya dan kebijaksanaan pemimpinnya.

Tolong sebarkan agar mesej akan dapat didengar oleh semua umat Islam. 


Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih
Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads