Isnin, 6 Februari 2012

12 di sepang - Google Blog Search

12 di sepang - Google Blog Search


Sepetang <b>Di</b> Pantai Bagan Lalang <b>Sepang</b> | Zarul Umbrella Dot Com

Posted: 26 Jan 2012 08:01 AM PST

Aku sebenarnya tak teruja sangat pada awalnyer utk ke sini,tapi bila dah on the way tu aku agak teruja sebab perjalanan nak ketempat ni merentasi kampung2 dan pekan kecil seperti pekan Sg Pelek dan Sepang

Tetapi sampai disana aku agak terkejut sikit..nnt aku citer next entry lah..

..kali ni just layan gambar2 masa perjalanan dan masa aku lepak2 tepi pantai sambil memerhatikan gelagat kanak kanak dan dewasa bermain layang layang dan mandi manda

Kalau nak kesini senang jer..ikut jalan nak ke KLIA …selepas tol KLIA amik jalan nak ke LCCT sesampai simpang Sepang F1(yg ada Petronas) tu masuk kanan dan terus ke simpang Enstek..dari sana dah ada signboard senang..korang ikut je lah

Pekan Sg Pelek

3km sebelum sampai..

dah sampai dah..penuh dgn org mandi manda dan main layang layang

Candid Camera Session!!

Tumpang seronok main pasir ngan budak2

Suasana romantis bersama isteri

Share Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads