Jumaat, 3 Februari 2012

12 di puchong - Google Blog Search

12 di puchong - Google Blog Search


Sewa Condo <b>Di Puchong</b> Cari rumah sewa dan beli rumah disini

Posted: 19 Jan 2012 01:42 AM PST

Who Posted: houserentalj
Posted On: January 19th, 2012
Item Price: RM900

size : 1649 sq.ft 3 bilik fully furnished Alamat: C-17-P3, Block C, Jln DM1, Tmn Desa Millenia, Puchong Selangor

Full content generated by Get Full RSS.

NENEK GUNA BANTAL LEMASKAN CUCU PEREMPUAN <b>DI</b> <b>...</b>

Posted: 01 Feb 2012 06:39 PM PST

Number of View: 168

NENEK GUNA BANTAL LEMASKAN CUCU PEREMPUAN DI PUCHONG
Bantal penamat riwayat cucu

Niat seorang nenek untuk membunuh diri dengan memotong jari manis dan terjun dari bangunan selepas dia disyaki melemaskan cucu perempuannya dengan menggunakan bantal terbantut apabila dia dapat ditahan dalam kejadian di Kondominium Koi Legian, Kinrara di sini semalam.

nenek bunuh cucu perempuan

Fon Mei Shuang, 10, ditemui mati dalam keadaan terbaring di atas katil di dalam salah sebuah bilik di rumah tersebut.

Suspek berusia 57 tahun yang dipercayai mempunyai masalah mental tersebut ditahan selepas polis menerima laporan daripada bapa mangsa yang mengetahui mengenai kejadian itu selepas dihubungi wanita itu pada pukul 9 pagi.

Polis yang tiba di tempat kejadian tiga jam kemudian telah memecah masuk salah sebuah bilik di rumah suspek sebelum menyelamatkan wanita itu yang cuba terjun dari tingkat lapan kondominium tersebut.

Ketua Polis Daerah Serdang, Superintendan Abdul Razak Elias berkata, siasatan awal mendapati, suspek disyaki telah membunuh cucunya pada pukul 11.30 malam kelmarin dengan menekup muka mangsa dengan sebiji bantal.

Katanya, polis turut menemui sekeping nota dalam bahasa Cina bermaksud "Hati tak suka, hati tak syok, mahu mati". Nota itu ditulis dengan menggunakan dakwat merah.

"Selepas melihat cucunya tidak bernyawa, suspek mengerat jari manis tangan kirinya dan membiarkan darah mengalir ke dalam sebuah tong di dalam bilik itu.

"Selepas mendapati dia masih hidup, suspek telah menghubungi anak lelakinya dan memaklumkan yang dia telah melakukan pembunuhan itu sejak dua hari lalu," katanya yang menyiasat kes itu mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tags: , ,

This entry was posted on Thursday, February 2nd, 2012 at 10:39 and is filed under Berita. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads