Selasa, 7 Februari 2012

12 di semenyih - Google Blog Search

12 di semenyih - Google Blog Search


4EvEr In LoVe: Meraikan Perkahwinan Sepupuku <b>di Semenyih</b>

Posted: 20 Dec 2011 07:27 PM PST

Arini aku masuk opis lambat…ada perkara penting aku perlu uruskan di rumah..
En somi coti arini sbb nak bawak pembantu umah kami ke Imigresen putrajaya….nak uruskan fomema, permit dan sewaktu dengannya…
So dengan rasa riang gembiranya en somi, aleesya dan bibik menghantar aku ke tempat keje..tadi aku bawak aleesya naik opis…bukan main sonok dia…
Oklah berbalik entry blog aku arini, kejadian berlaku ari sabtu lepas…
Sepupu aku yg sudah lama menjanda akhirnya bertemu jodoh dengan duda anak satu..alhamdulillah…bahagia sungguh mereka
Aku mendoakan semoga perkahwinan dan jodoh mereka berkekalan bahagia hingga ke hujung nyawa…
Entry selepas ini….menyambut anniversary parents aku di Semenyih sambil mengutip hasil tanaman di kebun….

aku baru sampai di Masjid Semenyih...mereka dinikahkan pukul 10.30 pagi...
aku yg kini sebesar alam...kahhhhhhhhhh
sepupuku yang bakal dinikahkan...beliau mempunyai 2 org anak perempuan yang berusia 12 tahun dan 10 tahun...anak sulung berjaya mendapat 5A dalam UPSR...
 welcome to our family bro...jaga kak lin elok2 ye bang...beliau mempunyai seorang anak bujang yang berusia bape ntah tahun...keh keh keh...
 tok kadi yang menikahkan pengantin aritu...muda dan hensem gitu...aku dulu dapat tok kadi atok2 jer...kahhhhhhhhh
bapaku En Tamat menjadi saksi pada hari itu
berdebar dalam kebahagiaan..cewahhhh!!!
aleesya yang rindu sgt kat Wan nya...asik berkepit dgn wan jer...padahal baru je seminggu lebey berpisah...huhuhu 
alamak besar dan tembunnya aku...huwaaa!!! almaklumlah kandungan nak masuk 6bln...alasan sungguh! 
gambar ni semuanya kandid by en somi...bukan gambar pengantin yg banyak..tapi gambar aku yg banyak...
 haip! korang jgn tgk vontot2 itu...fokus kat aku jer...ni semua hasil keje en somi...apa motip ntah...kahhhhhhhhh
 dengan sekali lafaz...selamat sudah sepupuku menjadi isteri org..tahniah kak linda!
upacara batalkan air semayang...
fokus sket kat gelang tuh...gila besar...gile berat...bape riban la tu yer...
cium tangan en somi yer...kak linda rilek jer...aku dulu...berjurai ayor mato....asik meleleh jer....
makanan yg disediakan untuk tetamu di luar masjid 
lepas nikah...kini acara bersanding...ari yang sama yer...senang settle semua dlm masa satu hari ...comel sungguh anak2 flower girls nih....aleesya tak terlibat...tapi dia nak join jugak...
 berlipstik merah anak aku...suka tol dia...
mari praktis dulu anak2...kang ada yg huru hara kang...
ok jom berarak dengan pengantin...
comel la flower2 gilrs tuh...pengantin pun cantek!
yang jadi pengapit tu la anak2 mereka...comel kan? semoga bahagia menjadi satu family
moh kita posing nak...aleesya sgt kepenatan aritu...

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads