Khamis, 11 Oktober 2012

12 di sepang - Google Blog Search

12 di sepang - Google Blog Search


Mengancam! Wajah Proton Preve R3 <b>Di Sepang</b> (5 Foto) | Informasi <b>...</b>

Posted: 08 Oct 2012 09:30 PM PDT

Pernahkah anda melihat Proton Preve R3? Preve R3 kini sedang dipamerkan di Litar Sepang dan terbuka kepada orang ramai. Pameran ini sempena berlangsungnya program Proton Green Mobility Challenge.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Melayukini.net – Mengancam! Wajah Proton Preve R3 Di Sepang (5 Foto) | Jika sebelum ini kita dapat melihat wajah kereta Proton Satria Neo R3 (LINK), kali ini terdapat beberapa keping imej pertama jentera perlumbaan bagi Proton Preve R3, yang ketika ini sedang dipamerkan di garaj R3 di Pit No. 22, Litar Antarabangsa Sepang, sempena berlangsungnya program Proton Green Mobility Challenge. Dimensions. Bagi anda yang mempunyai masa lapang dan tinggal berdekatan Litar Sepang, jangan lepaskan peluang untuk melawat garaj R3 di sana bagi melihat dengan lebih dekat 'R3 Proton Preve Race Car', hadiah misteri menanti anda. Jom lihat gambar di bawah ini.

Melayukini.net - Apabila diubahsuai, menampakkan kereta lebih menarik lagi. Dengan tambahan bumper dan sirkit, menjadikan imejnya lebih sport lagi.  Preve merupakan kereta terbaru yang dikeluarkan oleh pihak proton selepas Proton Inspira.

P.S. I – Koleksi Rumah Paling Pelik Di Dunia
P.S. II – Luar Biasa! Restoran Dibina Bersebelahan Air Terjun
P.S. III – Seram! Bandar Berhantu Di Amerika Syarikat

Sumber: Arena Kereta | Koleksi Automatif Melayukini.net

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads