Rabu, 16 Oktober 2013

12 di kajang - Google Blog Search

12 di kajang - Google Blog Search


Mawardi Yunus: Jom Layan Cendol Pulut Bandar Teknologi <b>Kajang</b> <b>...</b>

Posted: 04 Oct 2013 12:06 AM PDT

Jom Layan Cendol Pulut Bandar Teknologi Kajang | Gerai Cendol Di Kajang | Kalau sebelum ni orang dok citer pasal Cendol kat Uniten tu sedap. Kali ni wa nak share dengan korang pasal Cendol kat Bandar Teknologi Kajang. Hoho. 
Kalau tanya wa pasal Cendol kat Uniten tu tak dapat la wa bagitau camne rasanyakan hehe. Dulu memang selalu je lalu kat Uniten tu, tapi takde peluang nak rasa. Tapi skang ni dah dapat port pekena cendol yang baru. hahahaha. 
Tapi yang wa rasa kecewa sikit sebab mangkuk cendol dia kecil hahaha. Mungkin tuan kedai tu tengah buat kempen kesihatan ke hapa. Almaklum la menyahut seruan kerajaan kan. Kurangkan gula, kerangkan makan itu, kurangkan makan ini. hahaha. 

.


" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads