Khamis, 6 Oktober 2011

12 di sepang - Google Blog Search

12 di sepang - Google Blog Search


Fatin Zulaikha Azhar : RAYA KEDUA <b>DI SEPANG</b>

Posted: 07 Sep 2011 10:37 PM PDT

Cerita pasal raya kedua...raya kedua setiap tahun family belah walid akan beraya di Sepang...tapi mula2 tu diorang semua singgah beraya di rumah kitorang dulu...tahun lepas je aku tak dpt join sbb rumah aku time tu tak ade air...takkan nak pegi beraya tanpa mandi...haha..Tahun ni pulak aku ingatkn diorang dtg lambat..aku pun relaks jelah tak siap ape2...sekali diorang dtg aku kelam kabut nak pegi mandi...nak tolong umi aku masak..haish tak suka keadaan serabut tu... :P





Lepas dah beraya rumah aku...kitorang semua pegi beraya rumah sedara2 kat sepang...mula2 pegi bukit pelanduk dulu...betul la kot nama tempatnye...haha..aku tak bape tahu sgt..yg bestnye rumah kampung kat situ ade buaian...suka sbb nak ambik gambar je...hehe.. raya kat sepang ade la dalam 5 buah rumah ...perut aku kenyang makan mcm2...lepas2 raya timbang berat naik 2kg...haha..lantak la...yg penting aku hepi..

p/s: lagi 6 hari nak balik rumah...mula menghitung hari...haha..org study week stay kat kolej study...tapi aku buat keputusan nak balik rumah study...final exam aku start lambat...1 oct...sempat la aku habiskan study 3 subjek utk final...bestnye sem ni sikit je subjek kena study..tapi susah sangaatt...InsyaAllah semuanye okay.. :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads