Jumaat, 30 Mac 2012

12 di kuala selangor - Google Blog Search

12 di kuala selangor - Google Blog Search


Cuti Cuti APA : Memancing <b>di Kuala Selangor</b>.. ~ aku peduli apa <b>...</b>

Posted: 22 Jan 2012 03:44 AM PST


Hari ini aku dan kawan kawan bersantai ke Kuala Selangor sambil memancing di Pasir Penambang.Asyik berpolitik je tepu kepala otak,jadi pada APA yang tak berapa nak mampu pergi bercuti berbayar memadailah dengan aktiviti macam ini.
Kenal tak yang bertshirt merah kanan sekali tu?
Itulah dia penyanyi 70an Halil Chik .
Namanya pun blogger..kat mana pun tetap blogging.

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads