Jumaat, 30 Mac 2012

12 di shah alam - Google Blog Search

12 di shah alam - Google Blog Search


starzieti: Berjalan-jalan <b>di Shah Alam</b>.

Posted: 24 Mar 2012 08:36 PM PDT

Sedihnya minggu nih tak dapat balik Pasir Gudang. Dah dua minggu tak balik. Sobsob. Siyes sedih. Kalau ikutkan hati nak je balik tiap-tiap minggu tapi kos pergi & balik sangat tinggi. Belum lagi campur kos makan minum sepanjang pergi & balik. -.-
Takpelah takpelah, lupakan kesedihan di hati yang berbuku ini. Kita teruskan ke cerita yang lain. Cerita yang lebih menggembirakan tetapi ada jugak sedihnya. Tak habis-habis nak sedih budak Azie nih. Manja sangat ekpong. 
Semalam kitorang main boling, TIGA round hokeh. Gila tak gila. Tangan aku sampai jammed beberapa saat. Dah la jari asek sangkut dekat bola boling. Sakit tau. Wuwuwuwu ~ Best sangat dapat main boling dengan kawan-kawan baru tapi sedih sebab aku sakit perut dalam masa yang sama. Huhuhu ~ :(
Lepas habis main boling kitorang pergi makan dekat McD. Lepas makan aku cepat-cepat turun bawah carik kedai yang jual panadol activefast sebab kesakitan perut yang teramat sangat. :( 
Housemate yang sangat baik & prihatin + suka buli aku. Haha ! =.=
Then, kebetulan kitorang pergi ke apa ntah nama tempat tuh, aku lupa. Aku nampak Angah & Nabil atas stage. Masa tuh ada pertandingan tudung Fareeda ke apa ntah. Ramai lah model yang cantik & comel-comel kat situ masa tuh. Lelaki yang pergi kat situ untunglah kan dapat cuci mata. -.-
Pengacara yang sangat-sangat kelakar. Aku yang duk memerhati dari atas nih pun terkekek-kekek gelak. :D
Nabil suka nyakat model-model yang tengah catwalk. 
Nabil : Haa...tengok model nih muka dia ada iras-iras macam Dato Siti Nurhaliza. Tengok tuh tengok tuh, dari belakang sebijik macam Dato Siti Nurhaliza. Kau Angah, kalau tengok dari belakang macam Dato' K. 
(Dialong tuh dah diubah suai sikit sebab aku tak ingat apa yang Nabil cakap sejibik-sejibik)
Hahahaha ! Kelakar Nabil nih. :D
Masa nih pulak Nabil cakap yang baju biru tuh baju kebangsaan. Hahaha !
Kelam kabut aku tengok model-model nih berjalan atas pentas. Ada yang terlanggar sesama diaorang, ada yang jalan tak ikot step, ada yang jalan nak cepat. Macam-macam peel ada, mungkin sebab dorang neves kot. Kalau aku pun, aku tatau camne aku jalan atas stage. Dah lah aku nih pemalu. *^^*
Terbeli face mist nih. Beli sebab bekas dia comel. Nanti kalau aku rajin aku review produk nih hokeh. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads